Κοιμάσαι πλάι μου και είναι σα να κοιμάται μαζί σου ολάκερος ο κόσμος.
Ακούω την ανάσα σου και θυμάμαι το νανούρισμα των παιδικών μου χρόνων.
Σε βλέπω και ηρεμώ, γαληνεύει η ψυχή μου.
Οι σκέψεις και οι φουρτούνες του μυαλού μου καταλαγιάζουν.
Πώς τα κατάφερες;
Σε περίμενα εδώ και πολύ καιρό και τελικά ήρθες από εκεί που δεν το περίμενα.
Εμφανίστηκες μπροστά μου και με αφόπλισες.
Με έκανες να σου παραδοθώ, ξεχνώντας όρια και άμυνες.
Πήρες το χέρι μου και με ξανασύστησες στον έρωτα όταν είχα πάψει να πιστεύω σε αυτόν και στη μαγεία του.
Από εκεί που τον φοβόμουν μου έβαλες φτερά και με έκανες να πετάξω μαζί του.
Αν με ρωτούσαν τι είσαι εσύ για μένα θα έλεγα πως είσαι ο άντρας μου, η αγάπη μου.

Είμαι περήφανη που είσαι δίπλα μου.
Είσαι ένας άντρας πραγματικός, με ήθος, περηφάνια και τιμή.
Μια φιγούρα δυνατή, που στέκεται επάξια έναντι περιστάσεων και καταστάσεων,
που ξέρει πολύ καλά τι θέλει και το διεκδικεί μέχρι να το αποκτήσει.
Ενσαρκώνεις τη μορφή εκείνου που δεν ορίζεται, αλλά ορίζει,
εκείνου που κάνει την γυναίκα του να χαμογελά και να λάμπει από ευτυχία.
Γιατί το να αγαπάς μια γυναίκα είναι δύναμη και όχι αδυναμία.
Την αξία του άντρα δεν την ορίζουν τα χρήματα , ούτε τα ακριβά αυτοκίνητα , ούτε το πόσες γυναίκες έχει ρίξει στο κρεβάτι.
Ο άντρας μετράει όταν σέβεσαι τη γυναίκα που έχεις απέναντί του,
δεν τη μπερδεύει και δε τη γεμίζει με αμφιβολίες.
Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί ένας ” άντρας” να γεμίζει τη γυναίκα του με αμφιβολίες και αναπάντητα ”γιατί”.
Μάλλον ξέρω…
Γιατί εκείνος δεν τα έχει βρει με τον εαυτό του και προβάλλει τις δικές του ανασφάλειες πάνω σε εκείνη.
Ποιός ο λόγος να είσαι με κάποιον που δεν ξέρει τι θέλει και γενικότερα δεν ξέρει τι του γίνεται;
Οι άντρες ξεχωρίζουν από τα αντράκια από δέκα μέτρα μακριά.
Είναι σαν την ανατολή και τη δύση.Καμία απολύτως σχέση ο ένας με τον άλλον.
Πραγματικοί άντρες υπάρχουν, και όποιος είπε το αντίθετο, ψεύδεται σφόδρα και ασυστόλως.
Όταν τους συναντήσεις θα καταλάβεις τη διαφορά.
Πολλές φορές για να καταλάβουμε την αξία κάποιου πρέπει να έχουμε περάσει από δύσκολα μονοπάτια.
Αυτά , όμως , τα δύσκολα τα μονοπάτια είναι εκείνα που μας βοήθησαν εν τέλει να ξεχωρίσουμε τι πραγματικά αξίζει και τι όχι και που μας έδωσαν την εμπειρία που κουβαλάμε μέχρι και σήμερα στις πλάτες μας.
Ένας πραγματικός άντρας θέλει δίπλα του μια πραγματική γυναίκα.
Αυτό το ζευγάρι είναι που θα τιμήσει τον έρωτα και θα τον ενσαρκώσει.
Αυτό το ζευγάρι θα τα σαρώσει όλα στο πέρασμά του.
Και όλα αυτά γιατί και οι δύο γνωρίζουν πολύ καλά τι θέλουν και δεν κρύβονται πίσω από το δάκτυλό τους.
Είναι πολεμιστές της ζωής που η ανάγκη τους να βρουν κάποιον που θα αγαπήσει την αλήθεια τους, τους έφερε κοντά.
Θέλω να είσαι η δική μου αλήθεια και εγώ η δική σου.
Αφήνω ένα ” σ’ αγαπώ” να ακουμπήσει στο μαξιλάρι σου για να σε βρει όταν ανοίξεις τα μάτια σου.
Τα μάτια μου κλείνουν…
Καληνύχτα…



Γράφει η Τάνια Αναγνώστου


πηγη
 
Top