Πολλά γράφτηκαν και ακούστηκαν όταν ανακοινώθηκε ότι η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου θα μπει στο Survivor.

Χθες, η ίδια, η οποία ήταν καλεσμένη στην εκπομπή "Survivor Πανόραμα", αποκάλυψε για ποιον λόγο αποφάσισε να πάει στο ριάλιτι επιβίωσης.

Συγκεκριμένα, όταν ρωτήθηκε από την Ντορέττα Παπαδημητρίου γιατί πήγε στο Survivor, απάντησε:

"Κι εγώ αναρωτιέμαι. Να σου πω την αλήθεια, είμαι ένας άνθρωπος που πιστεύω πάρα πολύ στη μοίρα και στο πεπρωμένο και στο πώς γίνονται τα πράγματα. Ήταν για να γίνει. Είχα πει πολλές φορές όχι. Δεν περνούσε καν από τις σκέψεις μου ότι θα μπορούσα να πάω, αλλά το ξανάβρισκα μπροστά μου. Στις 30 Δεκεμβρίου, προπαραμονή Πρωτοχρονιάς ήταν να πάω στην πατρίδα μου τη Ρόδο, που ήταν πάντα σταθμός στη ζωή μου. Έχασα την πτήση. Πήγα τελικά την Παραμονή και εκεί υπήρξε μια συνάντηση και μια συζήτηση που ήταν πολύ καθοριστική σε αυτή την απόφαση κι επειδή θεώρησα ότι είναι καρμικό όλο αυτό, είπα για να συμβαίνουν έτσι τα πράγματα, πρέπει να πάω", ανέφερε.

"Το Survivor ήταν ένας από τους λόγους το να δείξω ποια είμαι. Να συστηθώ πραγματικά στον κόσμο, κι όχι μέσα από όλα αυτά που λέγονταν. Ξέρεις πολύ καλά ότι σε μια εκπομπή όπως έκανα, δεν μπορούσα να δείξω τον εαυτό μου. Ήταν μέσα σε συγκεκριμένα πλαίσια, οπότε ναι, θεώρησα ότι θα με γνωρίσουν. Το τελευταίο πράγμα που είχα σκεφτεί, ήταν να με δει ο κόσμος σε μια τόσο διαφορετική κατάσταση. Αν και δεν το πίστευε κανένας αυτό. Επειδή πάντα μου αρέσει να περιποιούμαι τον εαυτό μου τηλεοπτικά, αλλά στην καθημερινότητα μου είμαι εντελώς το αντίθετο, είμαι το κορίτσι με τις φόρμες, δεν βάφομαι, δεν ασχολούμαι και πάρα πολύ, δεν το είχα σκεφτεί αυτό, ήταν το τελευταίο που με προβλημάτισε. Σκεφτόμουν τι θα με φοβίσει περισσότερο, δεν ήξερα τι θα αντέξω, δεν ήξερα τα όρια μου».

Δείτε το βίντεο:

 
Top