Χθες στο MasterChef, ο Αργύρης Αγλαμίσης κλήθηκε να εκτελέσει μια γλυκιά συνταγή και αυτό δεν του άρεσε καθόλου, αφού όπως έχει πει και ο ίδιος, η ζαχαροπλαστική δεν είναι το δυνατό του σημείο.

Οι κριτές δοκίμασαν το πιάτο του και πρώτος τον λόγο πήρε ο Πάνος Ιωαννίδης λέγοντας χαρακτηριστικά: «Εντελώς ειλικρινά, μου θυμίζει κόλλυβα! Gourmet κόλλυβα!».

Στο άκουσμα αυτής της φράσης, ο Λεωνίδας Κουτσόπουλος απάντησε: «Χτύπα ξύλο Χριστιανέ μου!» φτύνοντας τον κόρφο του και άρχισε να χτυπάει ξύλο! Το ίδιο βέβαια έκαναν και οι υπόλοιποι παίκτες τρολάροντας την ατάκα του chef!

Όταν ο Τιμολέων παρουσίασε το πιάτο του στους τρεις κριτές, ο Σωτήρης Κοντιζάς είπε: «Βλέπω πως σ' αυτό το πιάτο έχουν περάσει διάφορα masterclass, αλλά βλέπω και τη δική σου σφραγίδα».

Όταν όμως δοκίμασε ο Λεωνίδας Κουτσόπουλος, του είπε: «Σίγουρα ήθελε παραπάνω αλάτι. Η καρύδα θέλει κάτι για να την τονίσεις. Με παραξενεύει. Μου θυμίζει ένα φθηνό αφρόλουτρο που η μάνα μου επιμένει να μου παίρνει»!

Και ο Τιμολέων πάγωσε και είπε: «Γιατί το είπατε τώρα αυτό;»! Ο σεφ και κριτής του ΜasterChef είπε: «Δεν το λέω για το πιάτο σου...»!

Δείτε το βίντεο από το Star:

 
Top