Για τα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζει μετά την αποχώρησή της από το Survivor, μίλησε μεταξύ άλλων η Ελένη Χατζίδου, σε συνέντευξη που έδωσε στην εκπομπή "Happy Day".

«Ακόμη δεν έχει επιστρέψει ο κύκλος μου κι έχω ένα θέμα. Δυστυχώς, έχω κι άλλο ένα θέμα. Πρέπει να κάνω κάτι σαν μια μικρή εγχείριση, επειδή οι ορμόνες μου δεν είναι πολύ καλά. Έβγαλα κάτι σαν πολύποδα. Είναι κάτι μικρό, δεν είναι κάτι σοβαρό», ανέφερε η τραγουδίστρια.

Η πρώην παίκτρια των "Διασήμων", αναφέρθηκε και στα προβλήματα που αντιμετώπιζαν οι παίκτες λόγω της πείνας. «Είχα πρόβλημα και με τη μνήμη από την αφαγία. Δεν θυμόμουν ανθρώπους που είχα συνεργαστεί τον τελευταίο καιρό», είπε χαρακτηριστικά.

Η τραγουδίστρια έκανε και θεραπείες για το δέρμα της, γιατί έβγαλε σπυριά, ενώ πρόσθεσε ότι έχασε 7 κιλά και ότι μέχρι στιγμής έχει πάρει 4. "Τα παίρνεις πολύ εύκολα τα κιλά, και είναι πολύ επικίνδυνο", είπε. "Έχω και οξεία τενοντίτιδα και πρέπει να κάνω τουλάχιστον δέκα φυσικοθεραπείες", συμπλήρωσε.

Αναφέρθηκε επίσης σε ένα περιστατικό, όπου πήγε τουαλέτα το βράδυ και δεν μπορούσε να βρει την καλύβα της ομάδας της μέσα στο σκοτάδι!

Δείτε το βίντεο:

 
Top