Η Αννέτ Αρτάνι δημοσίευσε δύο φωτογραφίες της στο instagram. Στην πρώτη φωτογραφία έδειχνε το σκελετωμένο κορμί της πριν από δύο περίπου χρόνια και στη δεύτερη το πώς κατάφερε να αποκτήσει ένα νέο και υγιές πλέον σώμα.

Η τραγουδίστρια έγραψε στον προσωπικό της λογαριασμό ένα συγκλονιστικό post εξηγώντας πως κατάφερε να ξεπεράσει το διατροφικό πρόβλημα της. «Πριν από δύο χρόνια έπαθα κατάθλιψη καταλήγοντας να είμαι εντελώς μόνη χωρίς οικογένεια. Έχασα τον εαυτό μου και την όρεξή μου. Όχι επίτηδες. Αλλά συνέβη. Η καλή μου φίλη @ jenparentephoto ήρθε όταν η ζωή μου κατέρρεε και είπε: "Σας παίρνω και έρχεστε στο δείπνο για να φάτε πραγματικό φαγητό και να είστε γύρω από τους ανθρώπους και θα συζητήσουμε για τη φωτογραφία σας… Αυτή η καταπληκτική φίλη πήδηξε εκεί που κανένας άλλος δεν το έκανε και οδήγησε πάνω από τις γέφυρες για να με πάρει, να με ταΐσει, και να με κάνει να γελάσω, ενώ έκλαιγα. Πήρα περίπου 12 κιλά, αλλά το σώμα μου είναι υγιέστατο και μυώδης…»

Η Αννέτ Αρτάνι δίνει και ένα μήνυμα σε όλες τις γυναίκες που αντιμετωπίζουν ανάλογα προβλήματα λέγοντάς τους να μην το βάζουν κάτω, να αγαπήσουν το σώμα τους αλλά και τον εαυτό τους. «Είμαστε σε αυτό μαζί. Δεν είσαι μόνος. Υπάρχει μια ολόκληρη κοινότητα εκεί έξω που περιμένει να σας μιλήσει, και φυσικά θα κάνω πάντα το καλύτερο δυνατό για να απαντήσω! Αγάπη και οι μυς σφιχτά κορίτσια !!!!!!»

 
Top