Η Ελένη Φιλίνη ενοχλήθηκε με μία χιουμοριστική δήλωση της Βάνας Μπάρμπα και μάλιστα όπως αποκάλυψε το Happy Day θα κινηθεί νομικά.

Συγκεκριμένα, στην εκπομπή Dot προβλήθηκε ένα χιουμοριστικό βίντεο, στο οποίο βλέπουμε τη Βάνα Μπάρμπα να λέει: «Με λένε Ελένη Φιλίνη και τώρα κοντεύω τα 63. Έχω κάνει 2-3 πλαστικές. Παλιά ήμουν σταρ, τώρα έχω γίνει πορνοστάρ».

Από την πλευρά της, η Βάνα Μπάρμπα δήλωσε άγνοια για την ενόχληση της ηθοποιού και ζήτησε συγγνώμη αν άθελά της την στεναχώρησε.

«Ζητώ ταπεινά συγγνώμη αν έχει ενοχληθεί η κυρία Φιλίνη, δεν είχα καμία πρόθεση. Εγώ την θαυμάζω για το ήθος και το ταλέντο της. Ο θαυμασμός μου στο πρόσωπό της είναι μεγάλος. Ήταν μια δική μου ανοησία εκείνη τη στιγμή, το έκανα καθαρά χιουμοριστικά», ανέφερε.

Δείτε το βίντεο:

Πηγή βίντεο: gossip-tv.gr

 
Top