«Δεν απασχόλησα ποτέ με την προσωπική μου ζωή. Δεν πρόκειται, λόγου χάρη, να με δείτε στα περιοδικά με τη νέα μου σχέση, ούτε θα βγουν στη δημοσιότητα φωτογραφίες μου να σπρώχνω καροτσάκι, αν γίνω πατέρας. Με περιορίζει πολύ ως καλλιτέχνη να πρέπει να δίνω αναφορά για την προσωπική μου ζωή»  σημειώνει γνωστός Έλληνας ηθοποιός.
«Δεν θυμάμαι τον εαυτό μου ποτέ να μην είμαι ερωτευμένος. Δεν έχω υπάρξει ούτε μία μέρα στη ζωή μου χωρίς έρωτα. Είμαι πάντα ερωτευμένος. Και όταν βγαίνω από μία σχέση, μπαίνω κατευθείαν σε μία άλλη» αποκάλυψε στο περιοδικό "ΟΚ!" ο Θεοχάρης Ιωαννίδης.

«Ήμουν άριστος μαθητής, αλλά ταυτόχρονα και ο χειρότερος εφιάλτης του καθηγητή. Έχω σηκώσει όλο το σχολείο στο πόδι, επειδή ενεργοποίησα τον ανιχνευτή πυρκαγιάς, μόνο και μόνο γιατί βαριόμουν να κάνω μάθημα. Έχω περάσει αυτόφωρο, επειδή μου έκανε σύσταση ένας αστυνομικός γιατί δεν είχα κράνος και του απάντησα: 'γιατί να φορέσω κράνος; Χούντα έχουμε;".
Πηγή: OK!

Δείτε επίσης:
Άκρως ανησυχητική η αποστεωμένη εικόνα της Τζολί - ΦΩΤΟ
Η Κιμ Καρντάσιαν όπως δεν την έχετε ξαναδεί – ΦΩΤΟ
 
Top