Η Ελεονώρα Μελέτη μίλησε στο περιοδικό People για τη σχέση «μπρα ντε φερ» που είχε πάντα με τους άντρες, αλλά και το μεγαλύτερο «θύμα» της σκληρής της γλώσσας.

Είσαι παρορμητική;

Μόνο στο λόγο, αλλά στις αποφάσεις μου καθόλου. Αν χάνω το δίκιο μου, είναι από την ένταση. Αλλά για να έχω φτάσει σε αυτό το σημείο, είναι επειδή με έχουν οδηγήσει σε ένα σημείο που δεν μπορώ άλλο. Ο παππούς μου μου έλεγε ότι «μια σφαίρα, μια κουβέντα και τα νερά του ποταμού δεν γυρίζουν ποτέ πίσω, για αυτό και πρέπει να είσαι προσεκτικός σε αυτά που λες». Εγώ, αν θέλω να πω κάτι, μπορώ να αφήσω τον άλλον ανάπηρο. Το έκανα παλιά. Το μεγαλύτερο όπλο μου ήταν η γλώσσα μου. Και το μεγαλύτερο θύμα αυτής έχει υπάρξει η μάνα μου. Και ήταν αυτή που μου έχει πει «παιδί μου, πρόσεξε, καλύτερα να βαράς με το χέρι τον άλλον παρά με τη γλώσσα». Στην περίοδο που είχαμε κόντρες την έχω κάνει να κλάψει.

Με τους άντρες κάνεις το ίδιο;

Το έχω κάνει σε κάποιους που το χρειάζονταν και εκεί πραγματικά το έχω ευχαριστηθεί. Με τους άντρες γενικά έχω παίξει μπραντ-ντε-φερ. Ήταν μια περίοδος που γινόταν ψυχολογικός πόλεμος για το ποιος θα έχει την τελευταία λέξη και ήταν πολύ ψυχοφθόρο. Με κούρασε αυτό και για αυτό το έχω εγκαταλείψει το σπορ. Θέλω ηρεμία και γαλήνη.

Υπάρχει κάτι που σου έχει στερήσει η τηλεόραση;

Η τηλεόραση στάθηκε η αιτία να τελειώσω μια σχέση που πραγματικά άξιζε τον κόπο. Αν δεν είχε μπει η τηλεόραση στη ζωή μου, θα είχε εξελιχθεί αλλιώς. Αν έχασα κάτι από την τηλεόραση, είναι αυτή η σχέση. Δεν μπορούσα να τα συνδυάσω και ήταν δικοί μου λάθος χειρισμοί.

Τα media σου έχουν δημιουργήσει πρόβλημα σε σχέση;

Ναι, και μου είχε κοστίσει πολύ. Έβγαινα με κάποιον, ανακάλυψαν το όνομά του, βρήκαν φωτογραφίες από το προσωπικό του προφίλ και είδε ξαφνικά τον εαυτό του εξώφυλλο. Κατηγορήθηκα για αυτό. Πληγώθηκα και για πρώτη φορά η δημοσιότητα μου στέρησε κάτι που ήθελα πολύ. Μου πήρε καιρό να το ξεπεράσω, δεν πήγαινα πουθενά και είχα αρχίσει να σκέφτομαι να τα παρατήσω κιόλας όλα.

Σε φλερτάρουν οι άντρες;

Πιο πολύ στο Διαδίκτυο, γιατί εκεί εκφράζονται πιο εύκολα, όχι όμως στην κοινωνική ζωή. Κι επειδή το έχω ψάξει, σύμφωνα με τα λεγόμενα των δικών μου ανθρώπων, όταν είμαι έξω, είναι σαν να έχω ένα τείχος γύρω μου και δεν αφήνω περιθώρια για να με προσεγγίσουν. Η δική μου επιθετική στάση είναι αμυντική. Αλλά είμαι έτσι από μικρή. Ανοίγομαι σε πολύ δικούς μου και για αυτό είμαι παρεξηγήσιμη. Πολύς κόσμος δεν με συμπαθεί. Με θεωρούν ακραία για τα γούστα τους, κομπλεξική ή σνομπ, αλλά, αν με γνωρίσεις από κοντά, δεν έχω καμία σχέση με όλα αυτά.

 
Top