Η Κατερίνα Βρανά βρέθηκε στο Τσαντίρικαι συγκίνησε.
Η ίδια, μίλησε για το πρόβλημα υγείας της και η περιγραφή της ήταν συγκλονιστική.


Μάλιστα, είδαμε τον Λάκη Λαζόπουλο να την ακούει με δάκρυα στα μάτια, ενώ εξίσου συγκινημένο ήταν και το κοινό.

«Έγινε σταδιακά, μέσα σε δύο ημέρες. Τους έλεγα “Παιδιά, κάτι συμβαίνει με τα μάτια μου”, αλλά νόμιζα πως ίσως είναι από τα φάρμακα και την κούραση. Όταν λοιπόν μου έκαναν την επέμβαση για να σταματήσουν αυτή τη νέα μικρή αιμορραγία, τυφλώθηκα. Το είδα όμως να έρχεται. 

Σκεφτόμουν πως, αφού το καταλάβαινα πως έρχεται, με τον ίδιο τρόπο θα έφευγε. Αυτό έλεγε η λογική μου. Οι γιατροί τα είχαν παίξει, ήταν τρελαμένοι, φώναζαν, “Ohh, she’s gone blind”. 
Οι Μαλαισιανοί έφερναν γιατρούς από διάφορες ειδικότητες. Ήταν συναρπαστικά τα όσα μου συνέβαιναν. Είναι τόσο μοναδική η περίπτωση μου που έφτασε μέχρι την Αμερική, αφού φίλος μου γιατρός που είχε βρεθεί σε ένα ιατρικό συνέδριο μου είπε πως αναφέρθηκα ως “η περίπτωση της Ελληνίδας στη Μαλαισία”.», είχε δηλώσει πρόσφατα η ίδια.


Η αποψινή της περιγραφή όμως στο OPEN συγκλονίζει.


Δείτε τα παρακάτω αποσπάσματα:
gossip-tv.gr
 
Top