Με δάκρυα υποδέχθηκαν το Έπαθλο Επικοινωνίας οι Διάσημοι που επικράτησαν στον αγώνα με 10-3. Οι παίκτες διάβασαν γράμματα των δικών τους και συγκινήθηκαν πολύ. Ιδιαίτερα ο Μιχάλης Μουρούτσος, η Κατερίνα Δαλάκα, ο Στέλιος Κρητικός και o Σώζων Παλαίστρος-Χάρος.

Ο Μιχάλης Μουρούτσος δέχθηκε αρχικά ένα μήνυμα από τη μητέρα του και έπειτα από τη σύντροφο του και πρώην παίκτρια του Survivor, Λάουρα Νάργες.

«Μιχάλη μου, έχεις επιχειρήσει να κάνεις κάτι απίστευτα δύσκολο και όσο αναπολώ αυτά που έζησα πέρυσι σε νιώθω ακόμα περισσότερο. Χαίρομαι όμως που βλέπω πόσο καλά ανταποκρίνεσαι. Για εμάς εδώ δεν θέλω να στεναχωριέσαι, γιατί είμαστε μια γροθιά για σένα. Να θυμάσαι να πιστεύεις στον εαυτό σου και να ακούς το ένστικτο σου. Απόλαυσε αυτό το μοναδικό ταξίδι. Αποκόμισε όσα περισσότερα μπορείς σήμερα προκειμένου να γίνεις ένας ακόμα πιο υπέροχος άνθρωπος αύριο. Φιλιά στην ομαδάρα! 1-2- 3 Survivors! Σου στέλνω τη δική μου μισή καρδιά να ολοκληρωθεί το δικό μας παζλ. Λείπεις, αγκαλιά» του έγραψε.

Ο Μιχάλης Μουρούτσος συγκινημένος, της απάντησε: «Είσαι η πιο ιερή επιλογή που έχω κάνει στη ζωή μου και για αυτό σε θεωρώ ήδη οικογένεια μου. Και μην στεναχωριέσαι».

Δείτε το βίντεο:

 
Top