Τι κάνεις όταν είσαι ενθουσιασμένος με την εγκυμοσύνη της γυναίκας σου κι αυτή αρνείται να φωτογραφηθεί στην πιο σημαντική περίοδο της ζωής σου; Βγάζεις φωτογραφίες τον εαυτό σου για να θυμάσαι το γεγονός!

Φανταστείτε να προσπαθείτε με το σύντροφό σας να κάνετε παιδί επί δύο χρόνια και τελικά να μαθαίνετε τα ευχάριστα νέα. Θα αποκτήσετε ένα αγοράκι.


Ο ενθουσιασμός και η ανυπομονησία είναι στο καθημερινό σας πρόγραμμα. Αυτή ήταν και η περίπτωση του 29χρονου Κρις Ουρένα και της συζύγου του και αποφάσισαν να το γιορτάσουν με μια φωτογράφηση εγκυμοσύνης.

Ωστόσο, η σύζυγος του Κρις δεν ήταν και πολύ μεγάλος λάτρης της ιδέας. Έτσι, ο Κρις, ένας πληθωρικός άνδρας, αποφάσισε να το κάνει μόνος του.

«Ήταν αστείο το πώς συνέβη. Είμαι φωτογράφος και προσπαθώ να βγάλω όσο το δυνατόν περισσότερες φωτογραφίες μπορώ, αλλά η γυναίκα μου δεν ήθελε να φωτογραφίζεται» δήλωσε ο Κρις στο Unilad. «Όταν της ανέφερα να κάνουμε μια φωτογράφηση εγκυμοσύνης, μου είπε ότι δεν ήθελε να κάνει κάτι τόσο αποκαλυπτικό και πως δεν ήθελε γενικά να φωτογραφηθεί. Έτσι, μίλησα με άλλους φίλους μου φωτογράφους και αποφασίσαμε να το κάνω μόνος μου».


Αυτό που ξεκίνησε ως αστείο, γρήγορα άρχισε να εξαπλώνεται μεταξύ των φίλων του στο Facebook και τότε ήξερε ότι έπρεπε να το κάνει. «Ήμουν ενθουσιασμένος. Έχω κάνει πολλές φωτογραφήσεις εγκυμοσύνης και γαμήλιες φωτογραφήσεις, επομένως το να είμαι από την άλλη πλευρά του φακού, ήταν ξεκαρδιστικό. Οι φίλοι μου το έκαναν τόσο διασκεδαστικό και οι περισσότεροι δεν μπορούσαν να συγκρατήσουν τα γέλια τους στη διάρκεια της φωτογράφησης».


Και συνεχίζοντας λέει: «Το έκανα για τη σύζυγό μου, αλλά το έκανα και γιατί ήμουν πραγματικά ενθουσιασμένος. Προσπαθούσαμε για ένα μωρό εδώ και δύο χρόνια και συνέχεια αποτυγχάναμε, ώσπου μια μέρα ανακάλυψα πως ήταν έγκυος και είμαι απλά ενθουσιασμένος».





Φωτογραφίες: Unilad
 
Top