Η Nissan διευρύνει την γκάμα της με ολοκαίνουργια σεντάν, καθώς σχετική έρευνα δείχνει ότι 8 στους 10 millennials, σκέφτονται να αγοράσουν ένα τέτοιο όχημα.{loadposition nissan}
Μεταξύ των οδηγών που δεν κατέχουν sedan, το 75% εξετάζει το ενδεχόμενο να αγοράσει ένα από αυτά τώρα ή στο μέλλον, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Nissan που επικεντρώνεται σε ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, αλλά και σε υποψήφιους αγοραστές, σε όλο τον κόσμο. Αξίζει να σημειωθεί ότι για τους millennials, η αναλογία είναι 8 στους 10. Η Nissanλανσάρει μια σειρά νέων μοντέλων sedanπαγκοσμίως, που απευθύνεται σε αυτούς τους δυνητικούς αγοραστές.
Η Nissan παρουσίασε πρόσφατα στην Αμερικανική αγορά το τελευταίο της sedan, το ολοκαίνουργιο Versa. Πέρυσι, η Nissan λάνσαρε και το νέο Altima, αποκάλυψε επίσης πρόσφατα τo ανανεωμένο Maxima, ενώ τον περασμένο Απρίλιο, το ολοκαίνουργιο sedan Nissan Sylphy έκανε το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης. Παράλληλα, το ProPILOT 2.0, η επόμενη γενιά του συστήματος υποστήριξης του οδηγού της Nissan, θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του σε ένα sedan, το νέο Skyline, το οποίο θα κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία το ερχόμενο φθινόπωρο.
Τo σημερινό προφίλ των οδηγών sedan
Η Nissan πραγματοποίησε έρευνα* σε ιδιοκτήτες οχημάτων και μη, σε όλο τον κόσμο, ηλικίας μεταξύ 18 και 65 ετών και διαπίστωσε:
• Το 75% των οδηγών που δεν διαθέτουν sedan σκέφτονται να αγοράσουν ένα τώρα, ή στο μέλλον.
• Οκτώ στους δέκα millennials που δεν κατέχουν sedan (80%), θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να αγοράσουν ένα τώρα, ή στο μέλλον. Το ίδιο ισχύει και για τη Generation Z: σχεδόν επτά στους δέκα (68%), θα σκεφτόταν ένα sedan ως το επόμενο αυτοκίνητο τους.
• Οι οδηγοί sedan ενδιαφέρονται περισσότερο για την καθημερινή μετακίνηση. Το εβδομήντα ένα τοις εκατό των οδηγών της έρευνας, δήλωσαν ότι είναι παθιασμένοι με τα ταξίδια και την περιπέτεια και το 62% δήλωσαν ότι τους αρέσει η εξερεύνηση της φύσης και της υπαίθρου.
• 42% των οδηγών ενός sedan πιστεύουν ότι το αυτοκίνητό τους έχει τη δική του προσωπικότητα. Περισσότεροι από το ένα τέταρτο των οδηγών της έρευνας (31%), παραδέχτηκαν ότι μιλούσαν με το αυτοκίνητό τους, δίνοντας τους μάλιστα και όνομα (31%).
Βέβαια, εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε ότι στην έρευνα δεν συμμετείχαν ευρωπαϊκές χώρες, όπου τα δεδομένα είναι πολύ διαφορετικά και υπάρχει μια ξεκάθαρη προτίμηση στα SUV.
Πηγή