Ξυπνάς το πρωί και πηγαίνεις στο μπάνιο, να πλυθείς και να ετοιμαστείς για σχολή ή δουλειά; Θυμίσου να συζητήσεις 10 θεματάκια με τον ...εαυτό σου:
1. Είμαι πραγματικά όμορφη!
2. Αν χαμογελάω λίγο περισσότερο, θα βάλω κι εγώ το λιθαράκι μου για έναν πιο όμορφο κόσμο...
3. Ξεχνάω το χθες και σκέφτομαι μονάχα το σήμερα και το αύριο.
4. Σήμερα, πρέπει να πω τουλάχιστον σε 3 άτομα πως τα αγαπώ πραγματικά!
5. Το να είμαι ευγενική δε σημαίνει πως πρέπει να σκύβω το κεφάλι όταν με ποδοπατούν.
6. Τα νήματα της ζωής μου τα κινώ εγώ και μονάχα εγώ.
7. Θα περπατήσω 10 λεπτά περισσότερο ή θα φάω 2 φρούτα παραπάνω. Σε κάθε περίπτωση, θα ζήσω λιγάκι πιο υγιεινά.
8. Σήμερα, είμαι κατά μία ημέρα πιο έμπειρη από χθες. Που σημαίνει, δεν επαναλαμβάνω τα ίδια λάθη.
9. Ναι, η Ελλάδα βασανίζεται από την κρίση. Ταυτόχρονα όμως, ο ήλιος την κάνει ευλογημένη. Μερικές φορές, αρκεί κάτι τέτοιο για να γεμίσεις με αισιοδοξία...
10. Η ζωή είναι ωραία!
Πηγή: neopolis.gr
 
Top