Δεν ξέρω για σένα αλλά εγώ έχω ήδη ξεμείνει από χτενίσματα. Άσε που έχω βαρεθεί να βλέπω τα μαλλιά μου με το ίδιο στυλ κάθε μέρα, τόσα χρόνια. 

Όχι η λύση δεν είναι ούτε το κούρεμα, ούτε η ισιωτική. Το μυστικό βρίσκεται στο χτένισμα και πιο συγκεκριμένα, έχω να σου προτείνω χτενίσματα για το αγαπημένο μου στυλ ''μισά πάνω,μισά κάτω''.

1. Για μακριά μαλλιά. Βλέπεις τέτοια χτενίσματα και πιστεύεις ότι θέλουν πολύ χρόνο - μην τα παρατάς! Τα βήματα είναι συγκεκριμένα και απλά.



2. ή και για πιο κοντά. Ποιος είπε ότι μόνο αυτές με τα πολύ μακριά μαλλιά μπορούν να κάνουν τέτοια χτενίσματα; Δικαίωμα έχουν όλες σ' αυτό το hair styling.



3. Σαν κορώνα - τέλειο για πιο επίσημες εμφανίσεις. Ιδανικά, συνδύασε το με ένα ρομαντικό - girly φόρεμα σε παστέλ αποχρώσεις. Θα είναι τέλειο!



4. Χωρίς πλεξούδα που πας; Επαναλαμβάνω, τα βλέπεις πολύπλοκα αλλά μην τρελαίνεσαι, εξάσκηση χρειάζεσαι και θα πετύχεις το καλύτερο hair styling!



5. Και στο λίγο πιο χαλαρό του. Όπως και να χει, τα μαλλιά πιασμένα έτσι, τονίζουν τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου και αναδεικνύουν τη θηλυκότητα σου. Μια δοκιμή θα σε πείσει!



6. Στο πιο ρομαντικό του. Για μια σημαντική έξοδο ή μια βραδινή βόλτα στο νησί, συνδυαστικά με maxi φόρεμα και σανδάλια. Το απόλυτο summer look!



7. Ό,τι πρέπει για το γάμο της ξαδέρφης σου. Και για οποιαδήποτε επίσημη περίσταση τώρα που θα αρχίσουν οι εκδηλώσεις η μία πίσω από την άλλη.



8. Και κάτι πιο θηλυκό. Σαν κι αυτό! Μ' ένα τέτοιο hair style, να πας στο κλαμπ με την παρέα σου και να βγάλεις τις πιο τέλειες σέλφι. Καλά μην περάσεις όλη την ώρα με το κινητό στο χέρι, χόρεψε κιόλας!



9. Χαλαρό, αέρινο & ανέμελο. Εύκολο χτένισμα, απλό, το γνωστό επιμελώς ατημέλητο που όμως δείχνει τα μαλλιά σου φυσικά και όμορφα.



10. Vintage & Classy. Αυτό ταιριάζει με το ανάλογο vintage ντύσιμο - μην αναρωτιέσαι καν, πάντα είναι in το vintage style!

 
Top