Ως εργαζόμενος οικογενειάρχης και με αφορμή την άφιξη του καλοκαιριού, ένιωσα την ανάγκη να δώσω μια πιο ευχάριστη νότα στην καθημερινότητα μου. Αποφασίσαμε με την σύζηγο λοιπόν να κάνουμε δημιουργικές αλλαγές στο σπίτι μας, για να δώσουμε έναν αέρα φρεσκάδας που έλειπε από τον χώρο.

Σκέφτηκα πως θα ήταν πολύ χρήσιμο να μοιραστώ κάποια εύκολα και χρηστικά tips σχετικά με τις αλλαγές που έκανα για να βοηθήσω όποιον θέλει να κάνει ανακαίνιση στο χώρο του, αφού έχω ήδη κάνει την έρευνα μου για τα προϊόντα που χρησιμοποίησα. Τα κριτήρια των επιλογών μου ήταν η οικονομία σε συνδυασμό με ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών λόγο του περιορισμένου μου χρόνου.


Μπάνιο

Το μπάνιο θύμιζε περασμένες δεκαετίες αφού το σπίτι μου είχε χτιστεί πριν από περίπου 35 χρόνια και δεν είχε ανακαινιστεί ποτέ. Πιστεύω πως είναι ένα από τα βασικά δωμάτια του σπιτιού και έτσι αποφάσισα να ξεκινήσω την ανανέωση από αυτό. Για να δώσω ένα πιο ευχάριστο και φρέσκο ύφος στο μπάνιο, ξεκίνησα με την αντικατάσταση των πλακιδίων. Εφοδιαστήκαμε με πλακάκια σε ζωντανά χρώματα για να φωτίσουν το μπάνιο αφού δυστυχώς δεν έχει πολύ φυσικό φως. Η τελευταία πινελιά ήταν ένα έπιπλο μπάνιου με ενσωματωμένο νιπτήρα και καθρέφτη, καθώς πολύ σημαντικός παράγοντας στις επιλογές μου ήταν η πρακτικότητα στο χώρο.

Προσοχή μεγάλη στις σωληνώσεις! Από την στιγμή που κάνετε την ανακαίνιση και φεύγουν τα πλακάκια, είναι επιβεβλημένο κατά τη γνώμη μου να αλλάξετε και σωληνώσεις, για να αποφύγετε μελλοντικά προβλήματα που θα σας αναγκάσουν να ξηλώσετε από την αρχή πλακάκια.


Υπνοδωμάτια

Τα πατώματα των υπνοδωματίων είχαν πλακάκια, κάτι που τα έκανε αρκετά ψυχρά. Αποφάσισα λοιπόν να τα «ντύσω» με ξύλινο πάτωμα laminate σε ανοιχτή, ξανθή απόχρωση. Η επόμενη κίνηση ήταν να βάλω γυψοσανίδες στο ταβάνι και των δύο υπνοδωματίων, με κρυφό φωτισμό για να αποδώσουν μία μοντέρνα αισθητική στο χώρο που μέχρι πρότινος θύμιζε κάτι από τα παλιά.

Στο δωμάτιο των παιδιών έβαλα μια ταπετσαρία με χαρούμενες ζωγραφιές σε χρώματα ιδανικά για τις δύο μου κόρες. Την επέλεξα γιατί είναι πολύ εύκολη στην τοποθέτηση και το θέμα της άρεσε πολύ στα παιδιά. Επίσης σκέφτηκα πως σε περίπτωση που δεν τους αρέσει πια, μπορώ πολύ εύκολα να την αντικαταστήσω με κάποια άλλη.


Σαλόνι

Παρατηρώντας τους τοίχους του σαλονιού, ανακάλυψα πως στα σημεία όπου υπήρχαν πίνακες, το λευκό χρώμα ήταν πιο έντονο (όπως θα έπρεπε να είναι) αλλά και στις γωνίες του ταβανιού το λευκό χρώμα είχε πιο σκούρα απόχρωση. Έτσι κατάλαβα πως οι τοίχοι χρειάζονται ένα φρεσκάρισμα. Προβληματίστηκα αρκετά σχετικά με το ποιο χρώμα θα ήταν το κατάλληλο, αλλά στην τελική μου επιλογή πολύτιμος σύμμαχος στάθηκε το internet, καθώς υπάρχουν κυριολεκτικά άπειρες ιδέες και προτάσεις για χρωματικούς συνδυασμούς, ώστε να καταλήξω σε αυτό που μου ταιριάζει πιο πολύ. Σε μεγάλες αλυσίδες υπάρχουν διαθέσιμες πλατφόρμες με έτοιμες προτάσεις και συμβουλές, κάτι που δεν γνώριζα και εντόπισα, με μία επίσκεψη μου στα Praktiker. Αυτό σίγουρα θα σας εξοικονομήσει πολύτιμο χρόνο αλλά και να αποφύγετε επιλογές που δεν σας ταιριάζουν. Τελικά, οι τρεις βασικοί τοίχοι βάφτηκαν σε ανοιχτόχρωμη γκρι απόχρωση, ενώ ο τέταρτος έγινε μπορντό για να δώσει λίγο περισσότερο βάθος στο χώρο.


Το αποτέλεσμα;

Μπορώ να πω πως είμαι πολύ ευχαριστημένος για το τελικό αποτέλεσμα, συγκριτικά με το budget που διέθεσα. Το σπίτι μου ανανεώθηκε σε μεγάλο βαθμό και αυτό έχει φυσικά αντίκτυπο και στην ψυχολογία μου, καθώς πλέον εισπράττω από τον χώρο μία άλλη θαλπωρή.

Κατά τη γνώμη μου, για την σωστή ολοκλήρωση της ανακαίνισης ήταν πολύ σημαντικό το γεγονός ότι σχεδιάσαμε προσεκτικά όλα τα βήματα των εργασιών, ώστε να προμηθευτούμε εξαρχής όλα τα απαραίτητα υλικά και εξοπλισμό. Ευτυχώς στις μέρες μας υπάρχουν μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων με απόλυτη εξειδίκευση, με τον ανταγωνισμό να αποδίδει στον καταναλωτή χαμηλές τιμές, κάτι που παλαιότερα δεν ήταν διαδεδομένο για τα ελληνικά δεδομένα.

Σε συνεργασία με το συνεργείο που ανέλαβε το μεγαλύτερο μέρος της ανακαίνισης, είχαμε την σωστή καθοδήγηση, τόσο σε επίπεδο αγοράς προϊόντων όσο και το πώς να αποφύγουμε περιττά έξοδα, σε μία εποχή που κακά τα ψέματα έχει τις δυσκολίες της. Τέλος, ένα μεγάλο ευχαριστώ στους γείτονες μας που ανέχτηκαν για μία ολόκληρη εβδομάδα το θόρυβο από τις εργασίες.
 
Top