Ο Στέλιος Κρητικός έμεινε αρκετό διάστημα στον Άγιο Δομίνικο και πέρασε… μεγάλη πείνα, όπως και οι υπόλοιποι παίκτες του Survivor. Ο ηθοποιός είχε χάσει αρκετά κιλά τα οποία όμως... ξαναπήρε.
"Έχω πάρει τα 15 κιλά που έχασα στο παιχνίδι και μάλιστα έχω πάρει και 5 κιλά παραπανίσια. Στο σύνολο έχω πάρει 20 κιλά. Έχω κάνει το γνωστό «σωσίβιο» πλέον, είναι η πρώτη φορά. Το «Survivor» ήταν η αφορμή να χαλάσει το σώμα μου. Βέβαια, το «σωσίβιο» θα το χρησιμοποιήσει η κόρη μου στη θάλασσα, γιατί είναι ακόμα 2 χρονών και δεν ξέρει μπάνιο, οπότε θα μου χρειαστεί! " δήλωσε στο Λοιπόν.
-Η σύζυγος σου μαγειρεύει συνέχεια;
«Όχι, με φροντίζει, με προσέχει, αλλά εγώ πλέον γίνομαι ατίθασος και ζητάω γλυκά. Φεύγω, πάω στο περίπτερο, παίρνω γλυκά, παγωτά και άλλα, διάφορα, μόνος μου και τα κρύβω.»
-Αυτό Θεωρείς ότι αποδίδεται στη στέρηση που έζησες μέσα στο παιχνίδι;
«Το παιχνίδι μου κόλλησε το να τρώω γλυκά, κάτι που δεν είχα - έτρωγα μόνο παγωτό. Με τα γλυκά και ό,τι είχε σχέση με ζαχαροπλαστεία δεν ήμουν φίλος. Τώρα δεν υπάρχει ζαχαροπλαστείο που να περάσω με το αυτοκίνητο ή με τα πόδια και να μη γυρίσω το κεφάλι μου για να δω τη βιτρίνα. (Γέλια.)»
 
Top