Nico Mastorakis

NEΡΟΥΛΑΔΕΣ, ΚΑΤΣΑΡΟΛΑΔΕΣ, ΤΕΝΕΚΕΔΕΣ ΞΕΓΑΝΩΤΟΙ  
Καλοκαιρι της δυστυχιας και της απατης ειναι η τηλεοραση φετος. Χειροτερες διαφημισεις, πολλες απο αυτες για αχρηστα εξυπνα ή ηλίθια αντικειμενα, αρκετες μαλιστα επαναλαμβανονται με το σποτ να ξαναρχιζει αμεσως μολις τελειωσει. Νερουλαδες με φιλτρα και οκτακοσια πιστοποιητικα απο ασχετες υπηρεσιες ασχετων χωρων, πειθουν (?) τον αφελη Ελληνα οτι πρεπει και τα οικοσιτα να τα ποτιζει με φιλτραρισμενο νερο. Και πού; σε μια χωρα που, κατα κανονα, το νερο της βρυσης ειναι διαπιστωμενα αριστης ποιοτητας.
Εξοργιστικα διαφημιστικα (οπως του σημαντικου κ. Ριχαρδου που μας αραδιαζει 100 διευθυνσεις ενεχυροδανειστηριων) τα περιφημα σαμπό σε ακαλαισθητα ποδια, εξυπνα τηγάνια που θα θελαμε πολυ να τα φερουμε στο κεφαλι του διαφημιστή, χιλιαδες λιτρα αλόης και εκπομπες (οπως του κ. Επιμένιου ο οποιος επιμενει οτι γυαλια των 400 ευρω τα δινει για 29!) που σε διαρκεια 3 ωρων, οι 2 ωρες ειναι τηλεπωλησεις και μονο η μια περιεχομενο. Τωρα η προειδοποιηση "η εκπομπη περιλαμβανει τοποθετηση προϊοντων" πρεπει να γινει "τα προϊοντα περιλαμβανουν τοποθετηση εκπομπης," και οι παρακατιανοι παρουσιαστες να λενε πια "διακοπτουμε τις διαφημισεις για να δουμε διαφημισεις."
Τετοιου ειδους εκπομπες (μαγειρικης, μοδας κλπ.) αυξηθηκαν τελευταια κατα μίαν, με υπερπαραγωγη του φοβερου παραγωγου Πετρου Μπουτου σε σκηνοθεσια, μονταζ και μουσικη επιμελεια του φοβερου σκηνοθετη Σκουλιδη. Πενία κακοτέχνας κατεργαζεται (αυτο για τους κατεργαραίους,) οι σκατοφατσες των ριαλιτι εγιναν παρουσιαστες και interviewers με "σκαλετα" ερωτησεων, τα αθλια ελληνικα διαβρωνουν και οι μαλακοπίτουρες διαφημιστες πειθουν τους πελατες τους οτι "πουλανε" τα εκτρωματικα των καναλιων. Ανομία, η αλλιως... ειμαστε indeed μια ωραια ατμοσφαιρα.
 
Top