Η ηθοποιός Νόρα Βαλσάμη μίλησε στην εκπομπή του Ε «Tatiana Live» για τα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζει αλλά και για την απόφαση που πήρε με τον σύζυγό της σκηνοθέτη Ερρίκο Ανδρέου για να μετακομίσουν στη Σύρο. «Εδώ και ένα χρόνο αντιμετωπίζω προβλήματα με την υγεία μου, η διάγνωση των γιατρών θα βγει τώρα. 'Δεν ήμουν εντελώς καθηλωμένη στο κρεβάτι και περπατούσα και σηκωνόμουν. Όμως πονάω πάρα πολύ ακόμα. Επέμβαση δεν μπορώ να κάνω γιατί δεν αντέχει ο οργανισμός μου καθώς είναι επικίνδυνη» τονίζει η ηθοποιός.

«Η μετακόμισή μου στη Σύρο ήταν δική μου απόφαση. Έχω μια φίλη εδώ που έχει ένα σπίτι και τώρα το φτιάχνει. Δεν μου αρέσει η πολυκοσμία, τίποτα δεν μου αρέσει στην Αθήνα. Επίσης μου αρέσει εδώ γιατί δεν έχει τη φασαρία της Μυκόνου. Μαζί μας εδώ είναι και ο γιος μας» προσθέτει η κ. Βαλσάμη.

Ακόμα επισημαίνει ότι «στη ζωή μου πόνεσα και πέρασα πολύ δύσκολες στιγμές, πόνεσα για τους φίλους μου που έχασα». Αναφορικά με το σπίτι της στη Ραφήνα που κινδυνεύει να βγει σε πλειστηριασμό εξηγεί πως «το σπίτι στη Ραφήνα είναι του παιδιού μου. Είναι ένα μικρό στούντιο 50 τμ. Δεν ξέρουμε εάν έχει σωθεί από τον πλειστηριασμό. Έχουμε βάλει δικηγόρο, αυτά τα ξέρει ο άντρας μου. Είχαμε πάρει κάποιο μικρό δάνειο, αλλά αν το θέλουν ας το φάνε στη μούρη τους. Συγγνώμη που μιλάω έτσι».

Δείτε το βίντεο του Ε

 
Top