Γνωστή τραγουδίστρια και ηθοποιός αποκάλυψε ότι έχει πέσει θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης αρκετές φορές.

Η Χριστίνα Γκόλια ξεκίνησε την καριέρα της από τον χώρο του θεάτρου, αλλά όπως δήλωσε εξαντλήθηκε από τη σκληρότητα αυτού του συστήματος, τον ανταγωνισμό και τις σεξουαλικές παρενοχλήσεις.

"Έχω δεχτεί πολλές φορές ανήθικες προτάσεις, κάποιες από ισχυρούς ανθρώπους του χώρου. Δεν ενέδωσα ποτέ και αυτό στοίχισε στην καριέρα μου, αλλά δεν μετανιώνω. Δεν μου έβγαινε. Αν γινόταν το 'πέσιμο' πριν από τη διανομή των ρόλων, απλά δεν μου τον έδιναν. Αν γινόταν μετά, μου έκαναν τη ζωή ποδήλατο" είπε η γνωστή τραγουδίστρια και ηθοποιός μιλώντας στην Espresso και σημείωσε:

"Ένα από τα πιο έντονα που θυμάμαι ήταν με έναν πολύ γνωστό σκηνοθέτη που μου είχε δώσει τον ρόλο και μάλιστα είχαμε αρχίσει και πρόβες. Ένα πρωί χτύπησε το κουδούνι μου. Ήταν αυτός. 'Θα κεράσεις καφέ' με ρώτησε. Όπως μου δικαιολογήθηκε, είχε ακούσει τυχαία σε κάποια πρόβα ότι μένω σε αυτόν το δρόμο και έψαξε πόρτα - πόρτα μέχρι να βρει το όνομα μου. Μόλις ανέβηκε, μου όρμησε. Ήταν τόσο πιεστικός που αναγκαστικά έγινα επιθετική. Τον πέταξα έξω. Ευτυχώς στο τραγούδι τα πράγματα είναι καλύτερα".

Η γνωστή τραγουδίστρια παρά τα όσα έχει περάσει στη ζωή της δηλώνει αισιόδοξη, λέγοντας μεταξύ άλλων: "Κοιτάζω μπροστά. Δεν το βάζω κάτω παρά τα όσα πέρασα. Είμαι θετικός άνθρωπος με όλον τον κόσμο και πιστεύω ότι πρέπει να συγχωρούμε. Και τους άλλους, αλλά κυρίως τον εαυτό μας".

Πηγή πληροφοριών: Espresso

Πηγή ΦΩΤΟ: hit-channel.com

 
Top