Για το πρόβλημα υγείας που την ταλαιπώρησε μίλησε στην εφημερίδα Freddo η Μάντα Παπαδάκου.
"Πέρσι τον Αύγουστο ανακάλυψα ότι κάτι συνέβαινε στο νεφρό μου. Ύστερα από διάφορες εξετάσεις ανακαλύψαμε ότι ήταν ένας καρκινικός όγκος. Αμέσως μπήκα στη διαδικασία να βρω με ποιον τρόπο θα τον αφαιρέσω. Λόγω της ηλικίας μου αλλά και του επαγγέλματος μου, μου είπαν ότι μπορεί να αφαιρεθεί ρομποτικά. Έκανα το χειρουργείο στο St. Michael στο Τορόντο και ευτυχώς όλα πήγαν καλά", ανέφερε η γνωστή τηλεπερσόνα.
Όσο για το πώς αισθάνθηκε για όταν άκουσε τη λέξη "καρκίνος", λέει:"Στην αρχή τρόμαξα και νομίζω ότι είναι μια φυσιολογική αντίδραση όταν κάποιος ακούει τη λέξη «καρκίνος», στη συνέχεια όμως ενημερώθηκα πως μπορώ να τον αντιμετωπίσω και μου έφυγε το άγχος για το τι θα μου συμβεί. Προσευχήθηκα στον Θεό. Έλεγα «αν μπω στο χειρουργείο, θα ξυπνήσω ή όχι;".
Δε δίστασε μάλιστα να εξηγήσει ότι για το πρόβλημα υγείας που της παρουσιάστηκε φταίει η ίδια. "Δεν θέλω να το παίζω κακομοίρα και να σκέφτομαι αρνητικά. Είναι κάτι που συνέβη. Πιστεύω ότι είναι κάτι που επέτρεψα να μου συμβεί, γιατί πρέπει να αναλάβω τις ευθύνες μου σε όλο αυτό. Κάπνιζα, δεν έτρωγα σωστά, δεν έπινα αρκετό νερό και πάνω από όλα επέτρεπα πράγματα να με επηρεάζουν ψυχολογικά. Το στρες, όπως και οι γιατροί με ενημέρωσαν, ενθαρρύνει τον καρκίνο". Τώρα πλέον, έχει αλλάξει την κοσμοθεωρία της: "Τώρα πλέον κάνω πολλή γιόγκα, προσέχω τη διατροφή μου, κάνω γυμναστική και ιδεολογισμό για να είμαι πνευματικά υγιής".
 
Top