Το νέο SUV της Ferrari θα το δούμε στα τέλη του 2021. Θα ονομάζεται Purosangue, δηλαδή “καθαρόαιμο”, ενώ ο πλήρης όγκος παραγωγής θα εξελιχθεί το 2022. Ο νέος ηγέτης της Ferrari Louis Camilleri είχε δηλώσει πρόσφατα: «Απογοητεύομαι να ακούω τη λέξη SUV στην ίδια φράση με το όνομα της Ferrari. Δεν ταιριάζει με τη μάρκα μας. Αυτό το όχημα θα είναι μοναδικό με πολλούς τρόπους και θα επαναπροσδιορίσει τις προσδοκίες».
O Camilleri ζήτησε “πολύτιμο χρόνο” για να δικαιολογήσει πως αυτό δεν θα είναι άλλο ένα όχημα ελεύθερου χρόνου αλλά κάτι εντελώς διαφορετικό. Ενώ οι επενδυτές είναι ενθουσιασμένοι από τη δημοτικότητα συγκρίσιμων προϊόντων από τις Lamborghini και Bentley, οι πιστοί της Ferrari περιμένουν την άφιξη του SUV όπως ακριβώς ο ασθενής περιμένει το τρυπάνι του οδοντιάτρου. Κοινώς με απρόθυμη συναίνεση.
Ωστόσο, ο Camilleri επιβεβαίωσε ότι το «επαναστατικό» υβριδικό «FUV» βρίσκεται σε εξέλιξη, με υπολογισμένο το κόστος κατασκευής του αλλά όχι τα έσοδά του στο νέο ετήσιο πλάνο της φίρμας. Το 60% των αυτοκινήτων της Ferrari θα είναι υβριδικά έως το 2022, ενώ ο μηχανολόγος Michael Hugo Leiters περιγράφει τον υβριδισμό ως μηδενικό lag παρά για αντικατάσταση του συμβατικού υπερσυμπιεστή.
Ο αείμνηστος Sergio Marchionne υπονοούσε ότι το νέο Perosangue θα είναι το ταχύτερο SUV στην αγορά, πράγμα που σημαίνει ότι θα χρειαστεί να επιβληθεί της Urus. Το στυλ του Off-Roader της Ferrari παραμένει μυστήριο, αλλά οι πηγές μας υποδεικνύουν ότι θα διατηρήσει υπαινιγμούς των προσθιοκίνητων Ferrari, αν και σε ένα ψηλότερο, μεγαλύτερο σασί.
Παρά το γεγονός ότι αρνήθηκε να κατασκευάσει ένα SUV, το περιοδικό CAR μπορεί να επιβεβαιώσει στις αρχές του 2017 ότι τώρα είναι ένα ενεργό έργο στο Maranello. Με κωδικό όνομα F16X, θα κατασκευαστεί παράλληλα με την επόμενη γενιά GTC4 Shooting Brake. «Θα συμβεί , αλλά με το μοναδικό στυλ της Ferrari», δήλωσε ο Marchionne το 2017, καθώς ανακοίνωσε ένα άλμα 24% στα κέρδη του δεύτερου τριμήνου. «Αυτός ο χώρος είναι μεγάλος και πολύ φιλόξενος, ενώ έχουμε πολλούς πελάτες που θα είναι κάτι περισσότερο από πρόθυμοι να οδηγήσουν ένα αυτοκίνητο με το όνομα Ferrari που θα διαθέτει αυτό τον χρηστικό χαρακτήρα».
Η αρχιτεκτονική αλουμινίου και η τετρακίνηση αναμένεται να δώσουν το παρόν. Θα είναι ψηλότερο από τη GTC επόμενης γενιάς και πιθανότατα να υιοθετεί πίσω πόρτες που ανοίγουν ανάποδα, (χωρίς κολόνες Β) επιτρέποντας την απρόσκοπτη πρόσβαση στα πίσω καθίσματα.
Το crossover F16X προφανώς θα αποφύγει τον V12 που διατίθεται στη GTC4 Lusso, προσφέροντας ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Πόσο θα κοστίζει το crossover της Ferrari; Περισσότερο από 300.000 ευρώ, σύμφωνα με επίσημες πηγές. Στόχος είναι ο διπλασιασμός των πωλήσεων της ιταλικής φίρμας από τις αρχές της επόμενης δεκαετίας.
Πηγή: newsauto.gr