«Το NOVUS είναι η πεποίθηση ότι μπορούμε να δημιουργήσουμε πράγματα που δεν υπήρχαν πριν»
To NOVUS είναι κάτι μεταξύ ποδηλάτου και μοτοσυκλέτας που προορίζεται για χρήση στην πόλη. Πρόκειται για ένα φουτουριστικής σχεδίασης ηλεκτρικό δίτροχο που έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του στην έκθεση τεχνολογίας CES2019 στο Λας Βέγκας.
Αποτελεί δημιούργημα των Rene Renger και Marcus Weidig, δυο τύπων με πλούσια φαντασία που γνωρίστηκαν στο πανεπιστήμιο.
«To NOVUS δεν είναι απλά μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα. Δεν είναι απλά ένα μπραντ. Το NOVUS είναι η πεποίθηση ότι μπορούμε να δημιουργήσουμε πράγματα που δεν υπήρχαν πριν. Η NOVUS δεσμεύεται να συνεχίσει όπου άλλοι λένε ότι δεν λειτουργεί. Η NOVUS βλέπει μπροστά», ισχυρίζονται οι κατασκευαστές του.
«Από την πρώτη στιγμή παρατηρήσαμε ότι υπήρχε χημεία μεταξύ μας. Είμαστε και οι δυο παθιασμένοι με τις μοτοσυκλέτες», σημειώνει ο Rene Renger για να προσθέσει: «Ο Marcus είχε την ταχύτερη, ενώ η δική μου ήταν απλά όμορφη». Κάπως έτσι λοιπόν γεννήθηκε η ιδέα του NOVUS. «Σκεφτήκαμε λοιπόν πως μπορούμε να τα συνδυάσουμε και τα δύο, δηλαδή την ταχύτητα και την ομορφιά. Γνωρίζαμε ότι δεν θα ήταν εύκολο έργο να βρούμε το σχέδιο και να του δώσουμε μορφή».
Η κατασκευή είναι μινιμαλιστική, με φουτουριστική εμφάνιση και ένα πλαίσιο χάρμα ιδέσθαι. Σχεδόν εξ' ολοκλήρου κατασκευασμένη από ανθρακονήματα, ζυγίζει μόλις 38,5 κιλά.
Ο ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται ενσωματωμένος στον πίσω τροχό και αποδίδει στο πικ του 14 kW (19 hp). Το εντυπωσιακότερο στοιχείο όμως είναι η ροπή του που σύμφωνα με τους δημιουργούς της ανέρχεται στα 200 Nm!
H μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει είναι 100 χλμ/ώρα τα οποία προφανώς και έρχονται ακαριαία. Η μπαταρία ιόντων-λιθίου βρίσκεται τοποθετημένη χαμηλά στο πλαίσιο και προσφέρει αυτονομία κοντά στα 100 χιλιόμετρα. Μια ώρα στην πρίζα αρκεί για να φορτιστεί στο 80%.
Οι αναρτήσεις είναι ρυθμιζόμενες, ενώ το σύστημα πέδησης απαρτίζεται από δύο υδραυλικά δισκόφρενα 230mm. Η σέλα είναι κατασκευασμένη από δέρμα και ακολουθεί τη γραμμή της μοτοσυκλέτας φθάνοντας μέχρι την ουρά της. Τον φωτισμό έχουν αναλάβει δύο μικρά φώτα LED. Το τιμόνι θυμίζει αντίστοιχο ποδηλάτου.
Πάνελ οργάνων δεν υπάρχει. Τον ρόλο αυτό θα αναλάβει το smartphone το ιδιοκτήτη. «Τα οφέλη του συνδεδεμένου, ψηφιακού κόσμου καθιστούν δυνατή την ενσωμάτωση του smartphone το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί όχι μόνο ως ψηφιακή οθόνη οργάνων, αλλά και ως ψηφιακό κλειδί», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η γερμανική εταιρεία.
Και πάμε στο δια ταύτα, την τιμή διάθεσης, η οποία η αλήθεια είναι πως προκαλεί εντύπωση, μεγαλύτερη ίσως κι από το ίδιο το δίτροχο, αφού έχει οριστεί στα 34.500 ευρώ προ φόρων!