Τη δεύτερη εγκυμοσύνη της ανακοίνωσε ζωντανά στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη, η γνωστή ηθοποιός. Ο λόγος για την Πηνελόπη Αναστασοπούλου, η οποία ανέφερε ότι δεν μπορεί άλλο να το κρύβει, καθώς σύντομα ξεκινά και η περιοδεία της παράστασης «Μόλις χώρισα» κατά τη διάρκεια της οποίας θα γίνει η αντικατάστασή της.
«Έρχεται και το άλλο τώρα…», είπε η ηθοποιός και η παρουσιάστρια της ευχήθηκε: «Με το καλό! Δεν ήξερα αν είσαι σε φάση να το πεις δημόσια…»
«Θέλω να το πω δημόσια επειδή εργάζομαι και είμαι σε περιοδεία αυτό το διάστημα, δεν μπορώ να το κρύβω άλλο και βέβαια, έχει περάσει και το «επικίνδυνο» διάστημα του πρώτου τριμήνου. Και επίσης, είμαι και υπερβολικά χαρούμενη, δεν μπορώ να το κρατάω για τον εαυτό μου! Είμαι τρισευτυχισμένη!», ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Θέλαμε και πιο γρήγορα, αλλά επειδή εγώ θήλαζα μέχρι πριν μερικούς μήνες, δεν μπορούσα να μείνω έγκυος κι έτσι, με το που σταμάτησα τον θηλασμό, έμεινα έγκυος αμέσως. Επειδή εγώ είμαι μοναχοπαίδι και ξέρω πώς είναι, τώρα ξέρω ότι δεν θα είναι ποτέ μόνη της», συμπλήρωσε.
Δείτε το βίντεο από τον Alpha:
 
Top