Το επόμενο αυτοκίνητό σου βρίσκεται εδώ.
To 2017 ήταν μια πολύ σημαντική χρονιά για το αυτοκίνητο. Πολλά νέα μοντέλα, μεγάλη στροφή στα SUV και αύξηση των πωλήσεων στην Ελλάδα σχεδόν 15%. Μαζεύουμε τις εμπειρίες μας και, όπως κάθε χρόνο, το Esquire δίνει τα δικά του ξεχωριστά βραβεία.
Πρωταγωνιστούν τα καλύτερα μοντέλα σε τομείς σημαντικούς, όπως η εξωτερική σχεδίαση, οι δυνατότητες εκτός δρόμου, η οικονομία, η ασφάλεια, αλλά και εκείνα που μίλησαν κατευθείαν στην καρδιά μας. Το αποτέλεσμα θα είναι σε κάθε περίπτωση πολύ ενδιαφέρον.
SUV της Χρονιάς
Volvo XC40 T5
Η ανάπτυξη της κατηγορίας των SUV τα τελευταία χρόνια δεν έχει προηγούμενο. Πρώτη φορά στα τελευταία χρόνια που βλέπουμε τόσο έντονη πόλωση σε μια κατηγορία από το σύνολο των κατασκευαστών. Το βραβείο αυτό λοιπόν έχει ιδιαίτερη βαρύτητα, μιας και ο ανταγωνισμός είναι παραπάνω από έντονος. Το Volvo XC40 είναι για μας ο νικητής για πολλούς και διαφορετικούς λόγους.
Ο πρώτος είναι υποκειμενικός με αντικειμενικά στοιχεία! Μας αρέσει σχεδιαστικά. Καταφέρνει να είναι αναγνωρίσιμο ως Volvo, αλλά ταυτόχρονα έχει μια φρεσκάδα και μια νεανικότητα που το ξεχωρίζουν από την υπόλοιπη γκάμα. Παρόμοια είναι η εικόνα και στο εσωτερικό. Ψαγμένο σε κάθε του γωνία, με νέας τεχνολογίας υλικά, πλούσιο εξοπλισμό, που ακόμα και στη βασική έκδοση περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη πολυμέσων, καθώς και σχεδίαση με άποψη. Όλα τα παραπάνω συνδυάζονται με χώρους παραπάνω από επαρκείς για επιβάτες και αποσκευές. Πέρα όμως από τη δική μας άποψη, αρέσει και στον κόσμο, που το κοιτάζει με θαυμασμό.
Κι αν στη σχεδίαση υπάρχει το υποκειμενικό στοιχείο, στην οδική συμπεριφορά τα πλαίσια είναι πιο συγκεκριμένα. Σ’ αυτό το σημείο κρίθηκε η μάχη και μας κέρδισε το XC40. Τρομερά ισορροπημένο στο δρόμο, μας εντυπωσίασε αρχικά με την ποιότητα κύλισης και ιδιαίτερα με την άνεση, παρά τα ελαστικά χαμηλού προφίλ. Η δουλειά που έχει γίνει στην ανάρτηση είναι εξαιρετική. Από εκεί και πέρα, κινητήρας-κιβώτιο και πλαίσιο συμπληρώνουν την κορυφαία εικόνα. Το XC40 είναι ένα μεγάλο στοίχημα για τη Volvo και, όπως φαίνεται, έχει όλα τα εφόδια να το κερδίσει.
0-100 χλμ./ώρα: 6,5''
Μέση κατανάλωση: 8,3 λ./100 χλμ.
Ιπποδύναμη: 247 Hp
Τελική ταχύτητα: 230 χλμ./ώρα
Τιμή: €50.177
Σπορ μοντέλο της Χρονιάς
Audi TT RS
Αναφέρεις το Audi Sport Quattro σε ένα φίλο των ράλι και του σηκώνονται οι τρίχες. Πρόκειται για το επαναστατικό coupé που στη δεκαετία του ’80 άλλαξε την ιστορία των αγώνων. Δεν είναι μόνο ότι νίκησε αγώνες, είναι το γεγονός ότι έφερε την τετρακίνηση στα ράλι.
Σήμερα το ΤΤ RS είναι το μοντέλο που στην γκάμα της Audi προσφέρει μια έντονη εμπειρία με λογικό κόστος. Όπως και το Sport Quattro, χρησιμοποιεί ένα βαρβάτο πεντακύλινδρο κινητήρα αλλά και μετάδοση σε όλους τους τροχούς. Αντίθετα με το Quattro, διαθέτει ένα πολυτελές σαλόνι από δέρμα, αυτόματο κιβώτιο DSG με απαλή, αλλά ταυτόχρονα αστραπιαία λειτουργία και άλλα gadgets που δε βρίσκεις σε αγωνιστικά μοντέλα, όπως ηλεκτρικά παράθυρα!
Αποδίδει επίσης 400 άλογα, ικανά να σε κολλήσουν στο κάθισμα με τρόπο που κανένα άλλο μικρό Audi δεν έχει καταφέρει. Είναι ένα πιτ μπουλ με αεροτομές, έτοιμο να κατασπαράξει ευθείες και στροφές με τρόπο απίστευτο για το μέσο οδηγό. Η επιτάχυνση είναι καταιγιστική, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε μόλις 3,6'', νούμερο που στριμώχνει κατασκευές επιπέδου Cayman S.
Τέλος είναι η μοναδικότητα. Δε θα κυκλοφορήσουν πολλά στο δρόμο, οπότε, αν το αποκτήσεις, θα έχεις κάτι ξεχωριστό, που στο μέλλον ίσως να έχει την αξία ενός Audi Quattro Sport!
0-100 χλμ./ώρα: 3,6''.
Μέση κατανάλωση: 8,2 λ./100 χλμ.
Ιπποδύναμη: 400 Hp
Τελική ταχύτητα: 250 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη)
Τιμή: €98.500
Η συνέχεια στο http://gr.askmen.com/
To 2017 ήταν μια πολύ σημαντική χρονιά για το αυτοκίνητο. Πολλά νέα μοντέλα, μεγάλη στροφή στα SUV και αύξηση των πωλήσεων στην Ελλάδα σχεδόν 15%. Μαζεύουμε τις εμπειρίες μας και, όπως κάθε χρόνο, το Esquire δίνει τα δικά του ξεχωριστά βραβεία.
Πρωταγωνιστούν τα καλύτερα μοντέλα σε τομείς σημαντικούς, όπως η εξωτερική σχεδίαση, οι δυνατότητες εκτός δρόμου, η οικονομία, η ασφάλεια, αλλά και εκείνα που μίλησαν κατευθείαν στην καρδιά μας. Το αποτέλεσμα θα είναι σε κάθε περίπτωση πολύ ενδιαφέρον.
SUV της Χρονιάς
Volvo XC40 T5
Η ανάπτυξη της κατηγορίας των SUV τα τελευταία χρόνια δεν έχει προηγούμενο. Πρώτη φορά στα τελευταία χρόνια που βλέπουμε τόσο έντονη πόλωση σε μια κατηγορία από το σύνολο των κατασκευαστών. Το βραβείο αυτό λοιπόν έχει ιδιαίτερη βαρύτητα, μιας και ο ανταγωνισμός είναι παραπάνω από έντονος. Το Volvo XC40 είναι για μας ο νικητής για πολλούς και διαφορετικούς λόγους.
Ο πρώτος είναι υποκειμενικός με αντικειμενικά στοιχεία! Μας αρέσει σχεδιαστικά. Καταφέρνει να είναι αναγνωρίσιμο ως Volvo, αλλά ταυτόχρονα έχει μια φρεσκάδα και μια νεανικότητα που το ξεχωρίζουν από την υπόλοιπη γκάμα. Παρόμοια είναι η εικόνα και στο εσωτερικό. Ψαγμένο σε κάθε του γωνία, με νέας τεχνολογίας υλικά, πλούσιο εξοπλισμό, που ακόμα και στη βασική έκδοση περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη πολυμέσων, καθώς και σχεδίαση με άποψη. Όλα τα παραπάνω συνδυάζονται με χώρους παραπάνω από επαρκείς για επιβάτες και αποσκευές. Πέρα όμως από τη δική μας άποψη, αρέσει και στον κόσμο, που το κοιτάζει με θαυμασμό.
Κι αν στη σχεδίαση υπάρχει το υποκειμενικό στοιχείο, στην οδική συμπεριφορά τα πλαίσια είναι πιο συγκεκριμένα. Σ’ αυτό το σημείο κρίθηκε η μάχη και μας κέρδισε το XC40. Τρομερά ισορροπημένο στο δρόμο, μας εντυπωσίασε αρχικά με την ποιότητα κύλισης και ιδιαίτερα με την άνεση, παρά τα ελαστικά χαμηλού προφίλ. Η δουλειά που έχει γίνει στην ανάρτηση είναι εξαιρετική. Από εκεί και πέρα, κινητήρας-κιβώτιο και πλαίσιο συμπληρώνουν την κορυφαία εικόνα. Το XC40 είναι ένα μεγάλο στοίχημα για τη Volvo και, όπως φαίνεται, έχει όλα τα εφόδια να το κερδίσει.
0-100 χλμ./ώρα: 6,5''
Μέση κατανάλωση: 8,3 λ./100 χλμ.
Ιπποδύναμη: 247 Hp
Τελική ταχύτητα: 230 χλμ./ώρα
Τιμή: €50.177
Σπορ μοντέλο της Χρονιάς
Audi TT RS
Αναφέρεις το Audi Sport Quattro σε ένα φίλο των ράλι και του σηκώνονται οι τρίχες. Πρόκειται για το επαναστατικό coupé που στη δεκαετία του ’80 άλλαξε την ιστορία των αγώνων. Δεν είναι μόνο ότι νίκησε αγώνες, είναι το γεγονός ότι έφερε την τετρακίνηση στα ράλι.
Σήμερα το ΤΤ RS είναι το μοντέλο που στην γκάμα της Audi προσφέρει μια έντονη εμπειρία με λογικό κόστος. Όπως και το Sport Quattro, χρησιμοποιεί ένα βαρβάτο πεντακύλινδρο κινητήρα αλλά και μετάδοση σε όλους τους τροχούς. Αντίθετα με το Quattro, διαθέτει ένα πολυτελές σαλόνι από δέρμα, αυτόματο κιβώτιο DSG με απαλή, αλλά ταυτόχρονα αστραπιαία λειτουργία και άλλα gadgets που δε βρίσκεις σε αγωνιστικά μοντέλα, όπως ηλεκτρικά παράθυρα!
Αποδίδει επίσης 400 άλογα, ικανά να σε κολλήσουν στο κάθισμα με τρόπο που κανένα άλλο μικρό Audi δεν έχει καταφέρει. Είναι ένα πιτ μπουλ με αεροτομές, έτοιμο να κατασπαράξει ευθείες και στροφές με τρόπο απίστευτο για το μέσο οδηγό. Η επιτάχυνση είναι καταιγιστική, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε μόλις 3,6'', νούμερο που στριμώχνει κατασκευές επιπέδου Cayman S.
Τέλος είναι η μοναδικότητα. Δε θα κυκλοφορήσουν πολλά στο δρόμο, οπότε, αν το αποκτήσεις, θα έχεις κάτι ξεχωριστό, που στο μέλλον ίσως να έχει την αξία ενός Audi Quattro Sport!
0-100 χλμ./ώρα: 3,6''.
Μέση κατανάλωση: 8,2 λ./100 χλμ.
Ιπποδύναμη: 400 Hp
Τελική ταχύτητα: 250 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη)
Τιμή: €98.500
Η συνέχεια στο http://gr.askmen.com/