Το στέµµα της Μις Ευρώπη 2016 φόρεσε η πανέμορφη Μικαέλα Φωτιάδη από την Κρήτη. Η 22χρονη καλλονή είχε αποσπάσει ακόμα τους τίτλους Miss Young Crete, Miss Tourism Planet αλλά και τον τίτλο της Σταρ Ελλάς 2015.
Η όμορφη Κρητικιά, εκτός από την οµορφιά και τις τέλειες αναλογίες, είχε πείσµα και λαχτάρα, τα οποία την έκαναν να κερδίσει όπως δηλώνει και η ίδια στην εφημερίδα Real.
Νιώθοντας το κλίµα που υπήρχε στον διαγωνισµό, είχες καταλάβει ότι ήσουν µέσα στα φαβορί και ποια ήταν τα συναισθήµατά σου την ηµέρα της... κρίσης;
Πήγα µε έναν στόχο, να φέρω το στέµµα στην Ελλάδα. ∆εν ασχολιόµουν µε το αν ήµουν στα φαβορί ή όχι, ούτε αγχωνόµουν! Ήµουν συγκεντρωµένη και καθηµερινά φρόντιζα να δίνω τον καλύτερό µου εαυτό. Κάποιες στιγµές, βέβαια, µε έπιανε ένας φόβος, ο φόβος να µην απογοητεύσω την Ελλάδα...
Την ώρα της τελικής επιλογής πώς αισθανόσουν; Είχες αγωνία;
Ήταν ανάµεικτα τα συναισθήµατά µου εκείνη την ώρα! Κρατούσα τα χέρια της κοπέλας που ήµασταν µαζί στην τελική δυάδα και σκεφτόµουν πως απ' τη µία είµαι ήδη νικήτρια, γιατί έφτασα πολύ ψηλά, αλλά από την άλλη σκεφτόµουν «έφτασα ως την πηγή, να µη φέρω το... νερό στην Ελλάδα;».
Όταν άκουσες το όνοµά σου πώς ένιωσες; Είναι µια σηµαντική νίκη αυτή, έτσι δεν είναι;
∆εν άκουσα το όνοµά µου, άκουσα τη λέξη «Ελλάδα» και δεν µπορούσα να το συνειδητοποιήσω. «Τα κατάφερες», είπα στον εαυτό µου. Έτρεµα και δεν µπορούσα να κρύψω τη χαρά µου. Βεβαίως, είναι πολύ σηµαντικό, µετά από 19 χρόνια, όταν η Ισαβέλλα ∆άρρα κέρδισε τον ίδιο τίτλο το 1997, να επιστρέφω το στέµµα στην Ελλάδα. Είναι τιµή µου!
Τι έπεται αυτής της νίκης; Πιστεύεις ότι θα σου ανοίξει τις πόρτες για διεθνή καριέρα; Ηρθαν προτάσεις µετά την πρωτιά σου;
Οι πόρτες είναι ανοιχτές εδώ και καιρό, αλλά, επειδή ήθελα τόσο πολύ να φέρω ένα στέµµα στην Ελλάδα, ήµουν συγκεντρωµένη στον διαγωνισµό Miss Universe και έπειτα στον Miss Europe. Βέβαια, τώρα έρχονται περισσότερες προτάσεις.
 
Top