Ο Αντώνης Κανάκης, ένα χρόνο μετά το θάνατο του πατέρα του, θέλησε να πει λίγα λόγια.

«Θα μου επιτρέψετε μισό λεπτό να πω μισή κουβέντα. Ένα χρόνο δεν έχω πει κάτι άλλο γι’ αυτό το θέμα. Πριν από ένα χρόνο, ακριβώς σαν σήμερα, πέθανε ο μπαμπάς μου και για τις πρώτες τέσσερις – πέντε ημέρες, το μόνο καταφύγιό για μένα ήταν το γράψιμο. Το κείμενο εκείνο έγινε βιβλίο και οδήγησε στην κυκλοφορία αυτού εδώ του βιβλίου. Θέλω να ευχαριστήσω τους αναγνώστες που το αγόρασαν, γιατί ένα χρόνο μετά βρίσκεται αισίως στην τέταρτη και πάει στην πέμπτη έκδοση. Είχαμε πει τότε, εγώ αλλά και οι εκδόσεις ότι όλα τα έσοδα θα δοθούν στο ορφανοτροφείο «Άγιος Στυλιανός». Θέλω να σας πω, λοιπόν, ότι λόγω της δικής σας αγάπης για το βιβλίο, έχουμε καταθέσει 16.000 ευρώ στο ορφανοτροφείο και συνεχίζουμε. Απόψε θα το διαβάσω για πρώτη φορά κι εγώ» ανέφερε ο παρουσιαστής. 

 

Δείτε το βίντεο από τον ΑΝΤ1:

Δείτε επίσης:

O Kανάκης "άδειασε" τον Αρναούτογλου για την συνέντευξη με τον Σφακιανάκη - ΒΙΝΤΕΟ

 
Top