Σφοδρή επίθεση στην ομάδα των 53 και την κριτική που έχουν ασκήσει για τη συνεργασία του ΣΥΡΙΖΑ με τους ΑΝΕΛ, εξαπέλυσε ο βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων και αντιπρόεδρος της Βουλής Δημήτρης Καμμένος, κατά τη συζήτηση του προϋπολογισμού στη Βουλή.

«Δυσαρεστήθηκα από τη δήλωση των 53, η οποία λέει ότι "η υποχρεωτική και σε ορισμένες περιπτώσεις οδυνηρή συμμαχία με τους ΑΝΕΛ, όσο αυτή διαρκέσει, δεν μπορεί να αποτελεί άλλοθι για υπαναχωρήσεις σε κρίσιμα για τη φυσιογνωμία μας ζητήματα, σε κάθε περίπτωση σήμερα πρέπει να επαναξιολογηθεί αυτή η συγκυβέρνηση κλπ"» είπε ο κ. Καμμένος.

«Έχουμε εισηγηθεί τρεις φορές. Είναι οδυνηρό που συνεισηγούμαστε και έχουμε πάρει όλοι το πολιτικό βάρος; Είναι οδυνηρό αυτό; Για ποιον είναι οδυνηρό; Για τους 143 ή για τους 9; Εμείς είμαστε 9. Δεν είναι καθόλου οδυνηρό για εκείνους και είναι οδυνηρό για εμάς» τόνισε ο βουλευτής των ΑΝΕΛ.

«Στη διαφωνία που είχα για το ζήτημα της Θράκης εμμένω. Είναι πάρα πολύ δύσκολο το ζήτημα. Θα διαβάσω την κατήχηση του κ. Ερντογάν, η οποία απομαγνητοφωνήθηκε από κινητό την ώρα που μιλούσε στους μαθητές και δυστυχώς ο κ. Αμανατίδης δεν μπορούσε να κάνει τίποτα γιατί δεν είχε μετάφραση. Ο κ. Ερντογάν μίλησε για μια σημαία, μια πατρίδα, ένα κράτος. "Θα είμαστε ένα, θα είμαστε ισχυροί, θα είμαστε αδέλφια. Όλοι μαζί θα είμαστε Τουρκία", είπε ο κ. Ερντογάν. Και θέλετε εσείς, εγώ να ψηφίσω το μουφτή από τη βάση. Να κάνει τι; να ψηφίζει ένας από τον Αρκαδία τον αντιπεριφερειάρχη στην Κομοτηνή; Αυτό θέλουμε; Κύριοι, αν εγώ δεν είμαι σοβαρός, όπως είπε ένας συνάδελφος, θα πρέπει να σεβαστείτε τη σοβαρή μου ψήφο τρία χρόνια. Και ότι έχω τραβήξει από τους εκβιασμούς και όλα αυτά που τράβηξα όταν έφυγα από υπουργός εκείνο το βράδυ κι εγώ και η οικογένεια μου. Και θα σεβαστείτε την ψήφο μου και αυτό που κάνω κι εγώ και οι ΑΝΕΛ, διότι δεν είμαστε εδώ για να παίξουμε, ούτε για να κάνουμε κουτσομπολιό. Στηρίζουμε την πατρίδα, στηρίζουμε την κυβέρνηση, αλλά όλα έχουν ένα όριο και επί προσωπικού μιλάω», πρόσθεσε ο κ. Καμμένος ο οποίος μάλιστα κατεβαίνοντας από το βήμα, είπε με νόημα: "Δεν περιμένω να με χειροκροτήσετε..."

Μπορεί η φιλία να μην μετριέται σε χρήμα, ωστόσο δεν μπορεί κανείς να μην αναγνωρίσει ως δείγμα ευγνωμοσύνης προς τους φίλους του την πρωτοβουλία του Τζορτ Κλούνεϊ να χαρίσει 1 εκατ. δολάρια σε κάθε κολλητό του.

«Είναι μια παρέα που τη λέμε "Τ' αγόρια"» θυμάται ο Ράντι Γκέρμπερ, επιχειρηματίας κι επί σειρά ετών φίλος του Τζορτζ Κλούνεϊ. «Μια μέρα, ο Τζορτζ τηλεφώνησε σ' εμένα και στα "Αγόρια" κι είπε "Σημειώστε στην ατζέντα σας, 27 Σεπτεμβρίου 2013. Θα έρθετε όλοι σπίτι μου για φαγητό"».

Όταν έφτασαν, βρήκαν πάνω στου καθενός την καρέκλα, γύρω στο τραπέζι, από ένα δερμάτινο ντιζαϊνάτο σακίδιο. Ανοίγοντας τα σακίδια, ανακάλυψαν μέσα στο καθένα «ένα εκατομμύριο δολάρια, σε χαρτονομίσματα των 20 δολαρίων» γράφει το E! News.

«Ακούστε παιδιά, θέλω να ξέρετε πόσο σημαντικοί ήσασταν για μένα και πόσο μετράτε στη ζωή μου», είπε ο ηθοποίος. «Ήρθα στο Λος Άντζελες, κοιμήθηκα στον καναπέ σας. Είμαι τόσο τυχερός στη ζωή μου να έχω όλους εσάς και δεν θα ήμουν εδώ που είμαι σήμερα χωρίς όλους εσάς. Άρα, έχει σημασία, πραγματικά, για μένα ν' ανταποδώσω, όσο είμαστε ακόμα μαζί. Κατά συνέπεια, θέλω ν' ανοίξετε τα σακίδιά σας», τόνισε.

«Ο καθένας μας, ήμασταν 14, πήρε ένα εκατομμύριο δολάρια. Ο κάθε ένας από μας. Είχαμε σοκαριστεί» θυμάται ο Γκέρμπερ.

«Ξέρω ότι είχαμε κάποιες δυσκολίες, κάποιοι από σας έχουν ακόμα. Δεν χρειάζεται ν' ανησυχείτε για τα παιδιά σας, δεν χρειάζεται ν' ανησυχείτε, πώς να το πω, για το σχολείο, δεν χρειάζεται ν' ανησυχείτε για τις πληρωμές στο υποθηκοφυλακείο», τους είπε ο Κλόυνεϊ.

Ο Γκέμπερ τράβηξε στην άκρη τον διάσημο φίλο του και του είπε πως δεν μπορεί να δεχθεί τέτοιο δώρο. Και εκείνος απάντησε: «Θα κάνω μια ανακοίνωση. Αν ο Ράντι δεν πάρει το ένα εκατομμύριο, κανένας δεν παίρνει». Ο Γκέρμπερ, που είναι παντρεμένος με τη Σίντι Κρόφορντ και συνιδιοκτήτης μαζί με τον Κλούνεϊ της Casamigos Tequila Company, δέχθηκε και έκανε δωρεά το ποσό σε φιλανθρωπικά ιδρύματα.

 
Top