Θυελλώδης είναι η σχέση της Λίντσεϊ Λόχαν με τον Ρώσο δισεκατομμυριούχο, Ιγκόρ Ταραμπάσοφ.
Μετά τον καβγά που είχαν στην Μύκονο με την ηθοποιό να του πετάει το κινητό τηλέφωνο στη θάλασσα, αυτή την φορά η Λίντσεϊ Λόχαν αποφάσισε να τον κατηγορήσει για απιστία μέσω instagram.
H ηθοποιός ανέβασε μια φωτογραφία στο προφίλ της, την οποία βέβαια κατέβασε στη συνέχεια, και έγραψε: «Σ' ευχαριστώ αρραβωνιαστικέ που πήγες με Ρωσίδα πόρνη».
Στη συνέχεια ανέβασε μια φωτογραφία στην οποία μουντζούρωσε το πρόσωπο του Ιγκόρ και ανέφερε: «Φορούσε μαύρο κι εγώ φορούσα άσπρο. Υποθέτω ότι η τέχνη υπάρχει όπου τη δημιουργείς».

Ωστόσο τα πράγματα στη συνέχεια πήραν μια εντελώς διαφορετική τροπή. Σύμφωνα με δημοσιεύματα χθες τα ξημερώματα η Λίντσεϊ Λόχαν ενώ βρισκόταν στο σπίτι της άρχισε να ουρλιάζει ότι ο αρραβωνιαστικός της προσπαθεί να την σκοτώσει και καλούσε σε βοήθεια.
Μάλιστα, σε βίντεο που δημοσιεύει η "Sun" και το οποίο ελήφθη επό γείτονα της Αμερικανίδας σταρ, ακούγεται η Λόχαν να φωνάζει το όνομά της και τη διεύθυνσή της και στη συνέχεια να λέει: «Σε παρακαλώ, σε παρακαλώ, σε παρακαλώ. Όλοι το ξέρουν, βγες έξω από το σπίτι μου. Χρειάζεσαι βοήθεια, αυτό είναι το σπίτι μου, φύγε».
Οι γείτονές της κάλεσαν την αστυνομία η οποία και έσπασε την πόρτα του σπιτιού της για να μπει μέσα. Ωστόσο, το ζευγάρι είχε ήδη φύγει από εκεί και δεν έγιναν συλλήψεις.
Δείτε το βίντεο:


Mετά τον σάλο που προκάλεσε η δημοσίευση του βίντεο με τον καβγά του ζευγαριού, η ηθοποιός πόσταρε μια φωτογραφία με μια καρδιά από σύννεφα στον ουρανό γράφοντας τα εξής:
«Θα εκτιμούσα αν αυτές οι εικασίες για την προσωπική μου ζωή σταματούσαν. Δυστυχώς μια ιδιωτική υπόθεση έχει γίνει πιο κοινή από όσο θα ήθελα και θα ήμουν εξαιρετικά ευγνώμων αν ο αρραβωνιαστικός μου και εγώ μπορούσαμε να συζητήσουμε τα προσωπικά μας μόνοι μας. Υπάρχουν πιο σημαντικά προβλήματα στον κόσμο από ότι η σχέση μας. Παρακαλώ αφήστε μας να λύσουμε τα θέματά μας».

 
Top