Η ηθοποιός αποκαλύπτει πώς έφθασε να πάρει τον διπλό πρωταγωνιστικό ρόλο στα «Δίδυμα Φεγγάρια», όπου υποδύεται την Αγάπη και την Ελισάβετ, κάτι που την έκανε ευρέως αναγνωρίσιμη. Μιλά για το άγχος στο ξεκίνημα και αποκαλύπτει ποια συμβουλή της έδωσε ο Γρηγόρης Βαλτινός, στο TV Έθνος.
Εγινε μια πολύ μεγάλη οντισιόν για να επιλέξουν οι συντελεστές των «Δίδυμων Φεγγαριών» τον πρωταγωνιστικό δίδυμο ρόλο Ελισάβετ - Αγάπης. Πώς πήρες τελικά τον ρόλο;
Πράγματι έγινε μια μεγάλη οντισιόν στην οποία πήρα μέρος. Δεν ήξερα ότι ήταν για τον πρωταγωνιστικό ρόλο, υπήρχαν και άλλοι ρόλοι και έτσι πήγα στην ακρόαση. Οι πρώτες οντισιόν πραγματοποιήθηκαν σε Κύπρο και Ελλάδα και ακολούθησαν τρεις ακόμη πάντα με πιο περιορισμένο αριθμό ατόμων. Τελικά με πήραν τηλέφωνο από την παραγωγή για να μου ανακοινώσουν πως θα είμαι στην τελική οντισιόν μαζί με μια ακόμη κοπέλα. Την επόμενη μέρα με κάλεσε ο Ανδρέας Γεωργίου για να συναντηθούμε. Στο ραντεβού με τους συντελεστές των «Δίδυμων Φεγγαριών» μου ανακοίνωσαν πως παίρνω τον ρόλο της Αγάπης και της Ελισάβετ.
Ποια ήταν η αντίδρασή σου;
Πραγματικά δεν το πίστευα! Ακόμη και όταν πραγματοποιήθηκε η φωτογράφηση με τον Γρηγόρη Βαλτινό και τη Χριστίνα Παυλίδου δεν το είχα ακόμη συνειδητοποιήσει. Δεν σου κρύβω πως είχα μεγάλο άγχος αν θα μπορέσω να αντεπεξέλθω υποκριτικά στον ρόλο.
Το ομώνυμο βιβλίο στο οποίο βασίζεται η σειρά το είχες διαβάσει;
Δεν το είχα διαβάσει και δεν το έκανα για να μην επηρεαστώ σε σχέση με τα σενάρια που πήρα στα χέρια μου. Είχα βέβαια πάρει πληροφορίες για τους χαρακτήρες της Ελισάβετ και της Αγάπης και μελέτησα τις δύο ηρωίδες πάρα πολύ.
Υποκριτικά ποια από τις δύο σε δυσκόλεψε περισσότερο;
Αρχικά ο ρόλος της Ελισάβετ θεώρησα πως ήταν πιο δύσκολος ωστόσο στην πορεία διαπίστωσα ότι ήταν αρκετά πιο κοντά σε μένα σε σχέση με τη αρχική μου εκτίμηση. Ο χαρακτήρας της Αγάπης είχε συγκεκριμένα χαρακτηριστικά από τη στιγμή που έπαθε αμνησία εξαιτίας του τροχαίου αλλά στη συνέχεια βρίσκοντας την μνήμη της άλλαξε. Στην ουσία λοιπόν ήταν τρεις προσωπικότητες. Στην πορεία κατάφερα να διαχωρίσω μέσα μου την διαφορετικότητά τους και απέδωσα καλύτερα καθώς ο χαρακτήρας της μιας αδελφής συμπληρώνει της άλλης. Αυτό φάνηκε πιο έντονα όσο προχωρούσε η πλοκή και βοήθησε και εμένα να αποδώσω καλύτερα τόσο τον χαρακτήρα της Αγάπης όσο και αυτόν της Ελισάβετ.
Εσύ σαν Χριστιάνα με ποιον από τους δύο χαρακτήρες βρίσκεσαι πιο κοντά;
Είμαι νομίζω μια μείξη και των δύο. Εχω τον ρομαντισμό της Αγάπης αλλά και τον δυναμισμό της Ελισάβετ, όχι όμως στο σημείο που τον εκδηλώνει η ηρωίδα. Επίσης εξωτερικεύω τα συναισθήματά μου όπως η Αγάπη και έχω το πείσμα, την επιμονή και την «ξεροκεφαλιά» της Ελισάβετ.
Με τον πρωταγωνιστικό σου ρόλο στα «Δίδυμα Φεγγάρια» βρέθηκες γρήγορα στο προσκήνιο της δημοσιότητας. Πώς αντέδρασες;
Δεν σου κρύβω ότι με φόβισε η δημοσιότητα. Ομως από την αρχή προσπάθησα και προσπαθώ να κρατώ χαμηλούς τόνους. Είμαι προσγειωμένη και αυτό είναι ένα στοίχημα με τον εαυτό μου.
Ο κόσμος όταν σε συναντά στον δρόμο πώς αντιδρά;
Οι αντιδράσεις είναι πιο πολύ για την Ελισάβετ. Μου λένε «Πρέπει να ηρεμήσει». Τώρα βέβαια που έχει γίνει και η Αγάπη σκληρή με ρωτούν αν θα μαλακώσουν τα συναισθήματά της και τελικά θα αποδεχθεί την αδελφή της. Πάντα όμως με πλησιάζουν με πολλή αγάπη και μεγάλο ενδιαφέρον για τις εξελίξεις.
Η πρώτη σου συνάντηση με τον Γρηγόρη Βαλτινό πώς ήταν;
Είχαμε συναντηθεί πρώτη φορά όταν ήμουν φοιτήτρια στο Φεστιβάλ Επιδαύρου το 2008. Ενιωσα απίστευτη χαρά που βρεθήκαμε ξανά. Τον εκτιμώ απεριόριστα. Είναι ένας μεγάλος δάσκαλος στη δουλειά. Οι σκηνές με τον Γρηγόρη Βαλτινό είναι σχολείο για μένα.
Σου έδωσε κάποια συμβουλή;
Να νιώθω αυτά που λέω. Να βρίσκω το σημαντικό σημείο στην κάθε σκηνή, να γεμίζω τον χρόνο και όταν επίσης η σκηνή το απαιτεί να κρατάω τις παύσεις μου.
Ποια ήταν η πιο δύσκολη σκηνή μέχρι τώρα;
Νομίζω ήταν η πρώτη μέρα του γυρίσματος. Η ερωτική σκηνή Ελισάβετ - Δημήτρη. Πρώτο γύρισμα και πρώτη σκηνή. Αγχώθηκα. Η πρώτη σκηνή της Αγάπης την ημέρα του ρεβεγιόν όπου ο Παύλος της έγραψε όλη του την περιουσία ήταν συναισθηματικά δύσκολη. Είχε πολλές εναλλαγές. Εβαλα τα κλάματα. Μου έλεγε ο Γρηγόρης Βαλτινός «Ηρέμησε». Ομως άξιζε τον κόπο. Ηταν από τις ωραιότερές μας σκηνές.
Νιώθεις ακόμη αμήχανα στις ερωτικές σκηνές;
Νομίζω πως όχι. Από τη στιγμή που βρίσκονται γύρω σου κάμερες, φώτα και άκρως επαγγελματίες τεχνικοί και συνάδεφοι απλά φροντίζεις να κάνεις τη δουλειά σου. Δεν είναι το πιο εύκολο πράγμα του κόσμου, ωστόσο ορισμένες φορές και η αμηχανία μπορεί να χρησιμοποιηθεί προς ώφελος ενός άρτιου αποτελέσματος.
Στο φινάλε του φετινού κύκλου στην Κύπρο ο Παύλος μεταξύ μητέρας και κόρης επιλέγει τελικά την πρώτη και διώχνει την κόρη του. Σε εξέπληξε το φετινό τέλος;
Ενιωσα περίεργα. Δεν φαινόταν ότι θα καταλήξουν έτσι τα πράγματα. Ωστόσο υπάρχει και συνέχεια, ο δεύτερος κύκλος που ίσως τα πάντα ανατραπούν.Τι θα δούμε στο δεύτερο κύκλο; Αν και ακόμη δεν έχω πάρει σενάρια στα χέρια μας πιστεύω πως οι εξελίξεις θα καθηλώσουν το κοινό. Περιμένουμε βέβαια να δούμε πώς θα κυλήσουν οι ζωές των δύο δίδυμων ενώ θα δούμε και νέα πρόσωπα να μπαίνουν στις ζωές των ηρώων.
Εσύ πώς θέλεις να εξελιχθεί η σχέση μεταξύ της Αγάπης και της Ελισάβετ;
Εμπιστεύομαι απόλυτα τη Βάνα Δημητρίου και ξέρω ότι θα γράψει πλοκή που θα κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών. Αν με ρωτάς ως τηλεθεάτρια θέλω να τα βρουν οι δύο αδελφές και είναι αυτό που θέλει και ο κόσμος.
Πίστευες ότι θα έχει τόσο μεγάλη επιτυχία η σειρά;
Πίστευα και ήλπιζα ότι θα έχει επιτυχία δεν περίμενα όμως να είναι τόσο μεγάλη. Είναι μεγάλη η αγάπη του κόσμου και στην Ελλάδα και στην Κύπρο και νιώθουμε ευγνώμονες γι' αυτό.
 
Top