Οι μεταβολές των ξενοδοχειακών τιμών για τον Δεκέμβριο και η συνολική τους πορεία για το 2015
Αθήνα, 3 Δεκεμβρίου 2015 – Ο τελευταίος μήνας του έτους είναι ήδη εδώ και πολλοί έχουν αρχίσει από τώρα να μετρούν αντίστροφα για τις χριστουγεννιάτικες διακοπές. Η trivago πραγματοποίησε έρευνα και παρουσιάζει τις τιμές που θα κληθούν να πληρώσουν ανά προορισμό για τη διαμονή τους όσοι ταξιδέψουν κατά τον Δεκέμβρη. Αυτά είναι τα αποτελέσματα του Καταλόγου Ξενοδοχειακών τιμών της www.trivago.gr (trivago Hotel Price Index (tHPI) ) για τον μήνα Δεκέμβριο 2015, για διεθνείς, αλλά και εθνικούς προορισμούς.
Αλλαγές στις ξενοδοχειακές τιμές της Αθήνας, χαμηλότερο γενικότερα το επίπεδο ξενοδοχειακών τιμών των ευρωπαϊκών πόλεων
Ο χρόνος κλείνει με αύξηση των τιμών των αθηναϊκών ξενοδοχείων συγκριτικά με το προηγούμενο έτος, κατά 14 τοις εκατό, με τη μέση μηνιαία τιμή να διαμορφώνεται στα 82 ευρώ. Συγκριτικά, ωστόσο, με τον Νοέμβριο, κατά τον οποίο η μέση ξενοδοχειακή τιμή ήταν στα 91 ευρώ, υπήρξε μείωση της τάξεως του 10 τοις εκατό.
Η πορεία των ξενοδοχειακών τιμών της Αθήνας κατά τη διάρκεια του έτους, συγκριτικά με την αντίστοιχη πορεία του 2014 παρουσιάζεται στον παρακάτω πίνακα:
Σχετικά με τις υπόλοιπες πόλεις της Ευρώπης, εξετάστηκαν, όπως κάθε μήνα, τα επίπεδα τιμών των 50 μεγαλύτερων και παρατηρήθηκαν κυρίως μειώσεις συγκριτικά με τον προηγούμενο μήνα, αλλά αυξήσεις σε ετήσια βάση. Ωστόσο, τα ποσοστά μεταβολών είναι μικρά, αφού μεταξύ των 50 αυτών πόλεων η μέση μείωση στις ξενοδοχειακές τιμές συγκριτικά με τον προηγούμενο μήνα διαμορφώθηκε στο 3,3 τοις εκατό, ενώ οι τιμές βάσει των αντίστοιχων του προηγούμενου έτους είναι κατά 2,8 τοις εκατό υψηλότερες.
Πιο συγκεκριμένα, στους προορισμούς που επιλέγουν συνήθως οι Ευρωπαίοι για τις χριστουγεννιάτικες διακοπές τους, το Λονδίνο φαίνεται να έχει μειώσει τις ξενοδοχειακές του τιμές συγκριτικά με τον προηγούμενο μήνα κατά 2 τοις εκατό, αυξάνοντάς τες, ωστόσο, κατά 5 τοις εκατό σε ετήσια βάση. Αντίστοιχα, το Παρίσι έχει μικρές μεταβολές, με χαμηλότερες τιμές κατά 1 τοις εκατό σε μηνιαία βάση και υψηλότερες κατά το ίδιο ποσοστό συγκριτικά με το 2014.
Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται ενδεικτικά οι μέσες τιμές για 15 από τις 50 ευρωπαϊκές πόλεις που εξετάστηκαν:
Τη λίστα με το μέσο όρο τιμών διανυκτέρευσης για τις 50 ευρωπαϊκές πόλεις που περιλαμβάνονται στο tHPI Δεκεμβρίου μπορείτε να τη βρείτε εδώ.
Κάνοντας ανασκόπηση της χρονιάς που τελειώνει σύντομα και συγκρίνοντας τις τιμές των ξενοδοχείων της Ελλάδας και της Κύπρου με τις κυριότερες ανταγωνιστικές σε αυτές αγορές, δηλαδή την Ιταλία, την Ισπανία και την Τουρκία, είναι εμφανές ότι οι τιμές των ξενοδοχείων τους διατηρήθηκαν σε αρκετά ανταγωνιστικά επίπεδα. Πιο συγκεκριμένα, η Κύπρος φαίνεται να έχει τις πιο οικονομικές τιμές ξενοδοχείων κατά τη διάρκεια όλου του έτους. Η Ιταλία έχει τις πιο υψηλές τιμές καθόλη τη χρονιά, με εξαίρεση τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο, όπου οι τιμές της Ελλάδας είναι αρκετά υψηλότερες από τις αντίστοιχες όλων αυτών των αγορών.
Μεταβολές ξενοδοχειακών τιμών ελληνικών προορισμών
Το τοπίο των ξενοδοχειακών τιμών χαρακτηρίζεται κυρίως από μειώσεις, τόσο σε μηνιαία όσο και σε ετήσια βάση, αλλά και από μικρές αυξήσεις, μόνο, όμως, συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Η μέση ξενοδοχειακή τιμή στην Ελλάδα διαμορφώνεται για τον Δεκέμβριο στα 86 ευρώ, χαμηλότερη κατά 11 τοις εκατό συγκριτικά με το Νοέμβριο και υψηλότερη κατά 12 τοις εκατό συγκριτικά με τον Δεκέμβρη του 2014.
Στον παρακάτω πίνακα φαίνονται οι κυριότερες μεταβολές στις μέσες ξενοδοχειακές τιμές ελληνικών προορισμών για το μήνα Δεκέμβριο:
*Οι μέσες τιμές προκύπτουν από τη βάση δεδομένων της trivago έπειτα από τη σύγκριση τιμών από περισσότερα από 200 διαφορετικά online booking sites.
O Κατάλογος Ξενοδοχειακών Τιμών της www.trivago.gr (tHPI) δείχνει το μέσο όρο τιμών διανυκτέρευσης στις πιο δημοφιλείς ευρωπαϊκές πόλεις της trivago. Ο μέσος όρος τιμών για ένα δίκλινο δωμάτιο βασίζεται σε περισσότερες από δύο εκατομμύρια καθημερινές αναζητήσεις τιμών για μια διανυκτέρευση που γίνονται μέσω του συστήματος σύγκρισης ξενοδοχειακών τιμών της trivago από 80 εκατομμύρια επισκέπτες το μήνα. Η trivago αποθηκεύει τις αναζητήσεις κάθε μήνα και παρουσιάζει μια γενική εικόνα ξενοδοχειακών τιμών για τον επόμενο μήνα. Το tHPI αντανακλά τις ξενοδοχειακές τιμές της online ξενοδοχειακής αγοράς της Ευρώπης: οι τιμές διανυκτέρευσης από περισσότερα από 200 online sites κρατήσεων και αλυσίδες ξενοδοχείων διαμορφώνουν το μέσο όρο ξενοδοχειακών τιμών για πόλεις, περιοχές και χώρες της Ευρώπης.
Σχετικά με την trivago:
Οι ταξιδιώτες βρίσκουν στην www.trivago.gr ιδανικά ξενοδοχεία στις καλύτερες τιμές χρησιμοποιώντας τα διαφορετικά φίλτρα αναζήτησης. Η trivago είναι το μεγαλύτερο site αναζήτησης ξενοδοχείων, το οποίο συγκρίνει τιμές ξενοδοχείων από περισσότερα από 200 διαφορετικά sites κρατήσεων για περισσότερα από 700.000 ξενοδοχεία ανά τον κόσμο. Επιπλέον, η trivago προσφέρει πάνω από 180 εκατομμύρια ratings για ξενοδοχεία σε συνδυασμό με 14 εκατομμύρια φωτογραφίες. Πάνω από 80 εκατομμύρια χρήστες το μήνα χρησιμοποιούν την trivago. Η trivago ιδρύθηκε το 2005, έχει την έδρα της στο Ντίσελντορφ στη Γερμανία και αυτή τη στιγμή διαθέτει 52 διεθνείς πλατφόρμες.
Αθήνα, 3 Δεκεμβρίου 2015 – Ο τελευταίος μήνας του έτους είναι ήδη εδώ και πολλοί έχουν αρχίσει από τώρα να μετρούν αντίστροφα για τις χριστουγεννιάτικες διακοπές. Η trivago πραγματοποίησε έρευνα και παρουσιάζει τις τιμές που θα κληθούν να πληρώσουν ανά προορισμό για τη διαμονή τους όσοι ταξιδέψουν κατά τον Δεκέμβρη. Αυτά είναι τα αποτελέσματα του Καταλόγου Ξενοδοχειακών τιμών της www.trivago.gr (trivago Hotel Price Index (tHPI) ) για τον μήνα Δεκέμβριο 2015, για διεθνείς, αλλά και εθνικούς προορισμούς.
Αλλαγές στις ξενοδοχειακές τιμές της Αθήνας, χαμηλότερο γενικότερα το επίπεδο ξενοδοχειακών τιμών των ευρωπαϊκών πόλεων
Ο χρόνος κλείνει με αύξηση των τιμών των αθηναϊκών ξενοδοχείων συγκριτικά με το προηγούμενο έτος, κατά 14 τοις εκατό, με τη μέση μηνιαία τιμή να διαμορφώνεται στα 82 ευρώ. Συγκριτικά, ωστόσο, με τον Νοέμβριο, κατά τον οποίο η μέση ξενοδοχειακή τιμή ήταν στα 91 ευρώ, υπήρξε μείωση της τάξεως του 10 τοις εκατό.
Η πορεία των ξενοδοχειακών τιμών της Αθήνας κατά τη διάρκεια του έτους, συγκριτικά με την αντίστοιχη πορεία του 2014 παρουσιάζεται στον παρακάτω πίνακα:
Σχετικά με τις υπόλοιπες πόλεις της Ευρώπης, εξετάστηκαν, όπως κάθε μήνα, τα επίπεδα τιμών των 50 μεγαλύτερων και παρατηρήθηκαν κυρίως μειώσεις συγκριτικά με τον προηγούμενο μήνα, αλλά αυξήσεις σε ετήσια βάση. Ωστόσο, τα ποσοστά μεταβολών είναι μικρά, αφού μεταξύ των 50 αυτών πόλεων η μέση μείωση στις ξενοδοχειακές τιμές συγκριτικά με τον προηγούμενο μήνα διαμορφώθηκε στο 3,3 τοις εκατό, ενώ οι τιμές βάσει των αντίστοιχων του προηγούμενου έτους είναι κατά 2,8 τοις εκατό υψηλότερες.
Πιο συγκεκριμένα, στους προορισμούς που επιλέγουν συνήθως οι Ευρωπαίοι για τις χριστουγεννιάτικες διακοπές τους, το Λονδίνο φαίνεται να έχει μειώσει τις ξενοδοχειακές του τιμές συγκριτικά με τον προηγούμενο μήνα κατά 2 τοις εκατό, αυξάνοντάς τες, ωστόσο, κατά 5 τοις εκατό σε ετήσια βάση. Αντίστοιχα, το Παρίσι έχει μικρές μεταβολές, με χαμηλότερες τιμές κατά 1 τοις εκατό σε μηνιαία βάση και υψηλότερες κατά το ίδιο ποσοστό συγκριτικά με το 2014.
Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται ενδεικτικά οι μέσες τιμές για 15 από τις 50 ευρωπαϊκές πόλεις που εξετάστηκαν:
Τη λίστα με το μέσο όρο τιμών διανυκτέρευσης για τις 50 ευρωπαϊκές πόλεις που περιλαμβάνονται στο tHPI Δεκεμβρίου μπορείτε να τη βρείτε εδώ.
Κάνοντας ανασκόπηση της χρονιάς που τελειώνει σύντομα και συγκρίνοντας τις τιμές των ξενοδοχείων της Ελλάδας και της Κύπρου με τις κυριότερες ανταγωνιστικές σε αυτές αγορές, δηλαδή την Ιταλία, την Ισπανία και την Τουρκία, είναι εμφανές ότι οι τιμές των ξενοδοχείων τους διατηρήθηκαν σε αρκετά ανταγωνιστικά επίπεδα. Πιο συγκεκριμένα, η Κύπρος φαίνεται να έχει τις πιο οικονομικές τιμές ξενοδοχείων κατά τη διάρκεια όλου του έτους. Η Ιταλία έχει τις πιο υψηλές τιμές καθόλη τη χρονιά, με εξαίρεση τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο, όπου οι τιμές της Ελλάδας είναι αρκετά υψηλότερες από τις αντίστοιχες όλων αυτών των αγορών.
Μεταβολές ξενοδοχειακών τιμών ελληνικών προορισμών
Το τοπίο των ξενοδοχειακών τιμών χαρακτηρίζεται κυρίως από μειώσεις, τόσο σε μηνιαία όσο και σε ετήσια βάση, αλλά και από μικρές αυξήσεις, μόνο, όμως, συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Η μέση ξενοδοχειακή τιμή στην Ελλάδα διαμορφώνεται για τον Δεκέμβριο στα 86 ευρώ, χαμηλότερη κατά 11 τοις εκατό συγκριτικά με το Νοέμβριο και υψηλότερη κατά 12 τοις εκατό συγκριτικά με τον Δεκέμβρη του 2014.
Στον παρακάτω πίνακα φαίνονται οι κυριότερες μεταβολές στις μέσες ξενοδοχειακές τιμές ελληνικών προορισμών για το μήνα Δεκέμβριο:
*Οι μέσες τιμές προκύπτουν από τη βάση δεδομένων της trivago έπειτα από τη σύγκριση τιμών από περισσότερα από 200 διαφορετικά online booking sites.
O Κατάλογος Ξενοδοχειακών Τιμών της www.trivago.gr (tHPI) δείχνει το μέσο όρο τιμών διανυκτέρευσης στις πιο δημοφιλείς ευρωπαϊκές πόλεις της trivago. Ο μέσος όρος τιμών για ένα δίκλινο δωμάτιο βασίζεται σε περισσότερες από δύο εκατομμύρια καθημερινές αναζητήσεις τιμών για μια διανυκτέρευση που γίνονται μέσω του συστήματος σύγκρισης ξενοδοχειακών τιμών της trivago από 80 εκατομμύρια επισκέπτες το μήνα. Η trivago αποθηκεύει τις αναζητήσεις κάθε μήνα και παρουσιάζει μια γενική εικόνα ξενοδοχειακών τιμών για τον επόμενο μήνα. Το tHPI αντανακλά τις ξενοδοχειακές τιμές της online ξενοδοχειακής αγοράς της Ευρώπης: οι τιμές διανυκτέρευσης από περισσότερα από 200 online sites κρατήσεων και αλυσίδες ξενοδοχείων διαμορφώνουν το μέσο όρο ξενοδοχειακών τιμών για πόλεις, περιοχές και χώρες της Ευρώπης.
Σχετικά με την trivago:
Οι ταξιδιώτες βρίσκουν στην www.trivago.gr ιδανικά ξενοδοχεία στις καλύτερες τιμές χρησιμοποιώντας τα διαφορετικά φίλτρα αναζήτησης. Η trivago είναι το μεγαλύτερο site αναζήτησης ξενοδοχείων, το οποίο συγκρίνει τιμές ξενοδοχείων από περισσότερα από 200 διαφορετικά sites κρατήσεων για περισσότερα από 700.000 ξενοδοχεία ανά τον κόσμο. Επιπλέον, η trivago προσφέρει πάνω από 180 εκατομμύρια ratings για ξενοδοχεία σε συνδυασμό με 14 εκατομμύρια φωτογραφίες. Πάνω από 80 εκατομμύρια χρήστες το μήνα χρησιμοποιούν την trivago. Η trivago ιδρύθηκε το 2005, έχει την έδρα της στο Ντίσελντορφ στη Γερμανία και αυτή τη στιγμή διαθέτει 52 διεθνείς πλατφόρμες.