Για το σκάνδαλο που είχε ξεσπάσει με δημοσιεύματα που την ήθελαν να έχει σχέση με γνωστό πολιτικό ο οποίος μάλιστα ήταν παντρεμένος μίλησε η παρουσιάστρια...

Στον Γρηγόρη Αρναούτογλου και το “The 2night Show” στον ΑΝΤ1 ήταν καλεσμένη η Χριστιάνα Αριστοτέλους, η οποία μίλησε για όλα όσα την κατηγόρησαν σχετικά με τη φημολογούμενη σχέση της με γνωστό πολιτικό...

«Έχει κυκλοφορήσει σε διάφορες εφημερίδες και site και στην Ελλάδα και καλά για την πορεία μου και για το πως έφτασα μέχρι εδώ. Για το συγκεκριμένο θέμα, τότε ένιωθα πραγματικά σα να με είχαν στήσει στον τοίχο και έβγαλαν έξω τα πολυβόλα, και δεν μιλούσα, δεν έκανα τίποτα. Τι να βγω να πω; Μου έλεγαν όλοι γιατί δεν κάνεις κάτι; Τι να κάνω; Να βγω με πανό στο δρόμο και να λέω δεν είμαι αυτό που γράφεται και δεν είμαι αυτό που λέγεται; Είχε επηρεάσει πάρα πολύ την οικογένεια μου. Απέφευγα να πάω στη μητέρα μου γιατί ήξερα ότι δεν ήταν καλά για αυτό και με το να τη βλέπω ότι δεν ήταν καλά για αυτό επηρεαζόμουν και εγώ ακόμα περισσότερο. Εν τω μεταξύ με τον άνθρωπο δεν είχαμε πει ούτε «χαίρω πολύ». Μετά, αργότερα, μας είχε γνωρίσει η γυναίκα του» είπε η παρουσιάστρια.
 
Top