Χιλιάδες ήταν οι πελάτες που επισκέφτηκαν τα 14 καταστήματα Praktiker σε όλη τη χώρα, συμμετέχοντας ενεργά στην Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, έναν θεσμό που διοργανώνεται κάθε χρόνο με την υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών και έχει καθιερωθεί ως η γιορτή της εξυπηρέτησης.
Κατά την εβδομάδα 18-23 Μαΐου, περισσότεροι από 20.000 πελάτες των καταστημάτων Praktiker συμμετείχαν στην αξιολόγηση των καταστημάτων για την εξυπηρέτηση που έλαβαν, επιβραβεύοντας τα τρία με την καλύτερη εξυπηρέτηση πανελλαδικά, ανά κατηγορία μεγέθους: Καλύτερο Μεγάλο Κατάστημα αναδείχθηκε το κατάστημα Praktiker Θεσσαλονίκης στην Πυλαία, ενώ Καλύτερο Μεσαίο και Μικρό Κατάστημα ψηφίστηκαν το Praktiker Μάνδρας και Praktiker Βόλου αντίστοιχα, προσφέροντας ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση στους βραβευμένους εργαζόμενους.
Με έναρξη την εν λόγω εβδομάδα, οι εργαζόμενοι των κεντρικών γραφείων της εταιρίας, μαζί με τη Διοίκηση, συμμετείχαν στην Εβδομάδα Εξυπηρέτησης, στο πλαίσιο της «Ημέρας Καταστήματος», που εφαρμόζεται κατά παράδοση κάθε χρόνο από την Praktiker, εξυπηρετώντας τους πελάτες των καταστημάτων και κάνοντας πράξη τη φιλοσοφία της εταιρίας που επικεντρώνεται στην άρτια εξυπηρέτηση «κάθε πελάτη ξεχωριστά».
Η Praktiker προσέφερε, παράλληλα, ευχάριστες εκπλήξεις στους πελάτες που πέρασαν τις πόρτες των καταστημάτων της κατά τη διάρκεια της εβδομάδας. Ανάμεσα σε αυτές, δωροεπιταγές Praktiker αξίας 100 ευρώ για 70 τυχερούς, δωρεάν μεταφορά για όλες τις αγορές ανεξαρτήτως αξίας, επιδείξεις προϊόντων και μεγάλες προσφορές. Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γίνουν κηπουροί και μάστορες μαθαίνοντας για τη συντήρηση του κήπου τους, τις εφαρμογές χρωμάτων, τη συντήρηση του ποδηλάτου τους, την τοποθέτηση πατώματος laminate, τη χρήση διαφόρων μηχανημάτων και άλλες χρήσιμες εργασίες.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Praktiker Hellas, κ. Ιωάννης Σελαλμαζίδης δήλωσε: «Η Praktiker επιδιώκει κάθε μέρα και με κάθε τρόπο να γίνεται καλύτερη, ώστε να ικανοποιεί τους πελάτες της σε ποιότητα, εξυπηρέτηση & ανταγωνιστικές τιμές. Με αυτόν το στόχο, συνεχώς επενδύει σε νέες συνεργασίες και προσφέρει στα καταστήματά της νέα & ποιοτικά προϊόντα, εκπαιδεύει τους ανθρώπους της και αναβαθμίζει τις υπηρεσίες της. Γι’ αυτό και η άποψη των πελατών μας είναι ιδιαιτέρως σημαντική και η πυξίδα για το μέλλον μας».
Ο Πρόεδρος του ΕΙΕΠ, κ. Frank Thibaut δήλωσε: «Οι στόχοι του Ινστιτούτου αλλά και του θεσμού της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών για την προάσπιση των επιχειρηματικών τακτικών που σχετίζονται με την ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη έχουν βρει πεδίο πραγμάτωσης στa καταστήματα Praktiker, αποδεικνύοντας τον πελατοκεντρικό προσανατολισμό της εταιρίας και τη διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών εξυπηρέτησης. Η αποδοχή και επιβράβευση των πελατών αποτελεί το μεγαλύτερο βραβείο για κάθε επιχείρηση και οδηγό για το μέλλον».
Κατά την εβδομάδα 18-23 Μαΐου, περισσότεροι από 20.000 πελάτες των καταστημάτων Praktiker συμμετείχαν στην αξιολόγηση των καταστημάτων για την εξυπηρέτηση που έλαβαν, επιβραβεύοντας τα τρία με την καλύτερη εξυπηρέτηση πανελλαδικά, ανά κατηγορία μεγέθους: Καλύτερο Μεγάλο Κατάστημα αναδείχθηκε το κατάστημα Praktiker Θεσσαλονίκης στην Πυλαία, ενώ Καλύτερο Μεσαίο και Μικρό Κατάστημα ψηφίστηκαν το Praktiker Μάνδρας και Praktiker Βόλου αντίστοιχα, προσφέροντας ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση στους βραβευμένους εργαζόμενους.
Με έναρξη την εν λόγω εβδομάδα, οι εργαζόμενοι των κεντρικών γραφείων της εταιρίας, μαζί με τη Διοίκηση, συμμετείχαν στην Εβδομάδα Εξυπηρέτησης, στο πλαίσιο της «Ημέρας Καταστήματος», που εφαρμόζεται κατά παράδοση κάθε χρόνο από την Praktiker, εξυπηρετώντας τους πελάτες των καταστημάτων και κάνοντας πράξη τη φιλοσοφία της εταιρίας που επικεντρώνεται στην άρτια εξυπηρέτηση «κάθε πελάτη ξεχωριστά».
Η Praktiker προσέφερε, παράλληλα, ευχάριστες εκπλήξεις στους πελάτες που πέρασαν τις πόρτες των καταστημάτων της κατά τη διάρκεια της εβδομάδας. Ανάμεσα σε αυτές, δωροεπιταγές Praktiker αξίας 100 ευρώ για 70 τυχερούς, δωρεάν μεταφορά για όλες τις αγορές ανεξαρτήτως αξίας, επιδείξεις προϊόντων και μεγάλες προσφορές. Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γίνουν κηπουροί και μάστορες μαθαίνοντας για τη συντήρηση του κήπου τους, τις εφαρμογές χρωμάτων, τη συντήρηση του ποδηλάτου τους, την τοποθέτηση πατώματος laminate, τη χρήση διαφόρων μηχανημάτων και άλλες χρήσιμες εργασίες.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Praktiker Hellas, κ. Ιωάννης Σελαλμαζίδης δήλωσε: «Η Praktiker επιδιώκει κάθε μέρα και με κάθε τρόπο να γίνεται καλύτερη, ώστε να ικανοποιεί τους πελάτες της σε ποιότητα, εξυπηρέτηση & ανταγωνιστικές τιμές. Με αυτόν το στόχο, συνεχώς επενδύει σε νέες συνεργασίες και προσφέρει στα καταστήματά της νέα & ποιοτικά προϊόντα, εκπαιδεύει τους ανθρώπους της και αναβαθμίζει τις υπηρεσίες της. Γι’ αυτό και η άποψη των πελατών μας είναι ιδιαιτέρως σημαντική και η πυξίδα για το μέλλον μας».
Ο Πρόεδρος του ΕΙΕΠ, κ. Frank Thibaut δήλωσε: «Οι στόχοι του Ινστιτούτου αλλά και του θεσμού της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών για την προάσπιση των επιχειρηματικών τακτικών που σχετίζονται με την ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη έχουν βρει πεδίο πραγμάτωσης στa καταστήματα Praktiker, αποδεικνύοντας τον πελατοκεντρικό προσανατολισμό της εταιρίας και τη διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών εξυπηρέτησης. Η αποδοχή και επιβράβευση των πελατών αποτελεί το μεγαλύτερο βραβείο για κάθε επιχείρηση και οδηγό για το μέλλον».
Λίγα λόγια για την Praktiker Hellas
H Praktiker Hellas αποτελεί το Νo. 1 Δίκτυο καταστημάτων DIY & Home Improvement στην Ελλάδα, και βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991. Διαθέτει ένα ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop και 14 καταστήματα σε όλη τη χώρα, συνολικής έκτασης 87.000 τ.μ., ενώ προσφέρει 50.000 προϊόντα σε 6.000.000 πελάτες ετησίως.
Η εταιρία προσφέρει αξιόπιστα προϊόντα σε ανταγωνιστικές τιμές, πρωτοποριακές ιδέες και ολοκληρωμένες λύσεις για το σπίτι, τον κήπο, το αυτοκίνητο, τις κατασκευές και τον ελεύθερο χρόνο, καθώς και συμπληρωματικές υπηρεσίες για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Σκοπός της Praktiker είναι η άριστη και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση των πελατών της, προσφέροντάς τους ολοκληρωμένες ιδέες και λύσεις που ανταποκρίνονται σε όλες τις ανάγκες και ξεπερνούν τις προσδοκίες τους, στα 14 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και το ηλεκτρονικό κατάστημα www.praktiker.gr
Με εξειδίκευση στον κλάδο των ιδιοκατασκευών (DIY), καθώς είναι η πρώτη εταιρία που εισήγαγε στην ελληνική αγορά τη φιλοσοφία του «φτιάξ’ το μόνος σου», η Praktiker Hellas συνεργάζεται με περισσότερους από 300 προμηθευτές εκ των οποίων το 85% είναι σημαντικές εταιρίες στην Ελλάδα (παραγωγοί ή εισαγωγείς), στηρίζοντας την αγορά και την οικονομία της χώρας.
Αποτελεί μέλος της καναδικής Fairfax Financial Holdings Limited.