Ο αριθμός των ανασφάλιστων αυτοκινήτων «χτυπάει κόκκινο» στους Ελληνικούς δρόμους παρά τα ελκυστικά πακέτα των ασφαλιστικών εταιριών, που επιδίδονται σε σκληρό ανταγωνισμό ,έχοντας μέσα στα χρόνια της κρίσης ρίξει κατακόρυφα τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου.
Αλλά, ωστόσο, δεν φαίνεται να δελεάζουν τους «κασκαντέρ» των ελληνικών δρόμων που ρισκάρουν να κυκλοφορούν ανασφάλιστοι ,με τον αριθμό των ανασφάλιστων οχημάτων να φθάνει και πάλι το 1.000.000.
Ετσι ,στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς αναρωτιούνται αν το φαινόμενο είναι τωρινό και εξαιτίας της κρίσης ή απλά είναι μια γενικευμένη νοοτροπία που κυριαρχεί εδώ και χρόνια και προ κρίσης στους έλληνες οδηγούς.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν η αναφορά ,του προέδρου του Επικουρικού Κεφαλαίου κ Ζορμπά, ότι όταν άλλαξε ο νόμος, πριν τρία χρόνια, για τα ανασφάλιστα και την επιβολή προστίμων για όσους δεν ασφαλίζονται αυξήθηκαν κατά 600.000 τα ασφαλισμένα οχήματα και επειδή δεν λειτούργησε η άμεση εφαρμογή των διασταυρώσεων και των προστίμων όσοι ασφαλιστήκαν από την κατηγορία αυτή δεν ανανέωσαν.
Προ ημερών, το θέμα επανήλθε τόσο από τις ασφαλιστικές εταιρίες όσο και από την πολιτεία με παρουσία σε συνέντευξη τύπου της Γενικής Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων, όπου με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο ενημέρωσαν ότι το σύστημα των διασταυρώσεων είναι ολοκληρωμένο και ανά πάσα στιγμή μπορεί να εφαρμοστεί η αποστολή άμεσα των προστίμων.
Εδώ πρέπει να σημειωθεί ότι το σύστημα των προστίμων και άλλων κυρώσεων από τους ελέγχους της τροχαίας, που φθάνουν τους 500.000 κάθε μήνα, λειτουργεί πάνω από ένα χρόνο περίπου.
Πόσο φθηνά είναι τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου και τι προσφορές κάνουν οι εταιρίες
Ο πόλεμος τιμών που διεξάγεται την τελευταία διετία μεταξύ των ασφαλιστικών εταιριών στην ασφάλιση αυτοκινήτου έχει μειώσει σημαντικά τα ασφάλιστρα στο κλάδο αστικής ευθύνης ( υποχρεωτική ασφάλιση ) κάτι που αντικατοπτρίζεται και στην παραγωγή ασφαλίστρων των ασφαλιστικών εταιριών στον κλάδο ζημιών που κινείται πτωτικά τα τελευταία χρόνια.
Μέσα στο πρώτο τετράμηνο του 2015 ο δείκτης παραγωγής στην αστική ευθύνη οχημάτων ήταν μείον 20,2% και στα χερσαία αυτοκίνητα ( ασφαλιστικές καλύψεις πέρα της αστικής ευθύνης) μείον 15,6%.
Στην αστική ευθύνη ασφάλισης αυτοκινήτου, που είναι και η υποχρεωτική ασφάλιση, οι περισσότερες ασφαλιστικές προσφέρουν ακόμα πιο μειωμένες τιμές και μέσα στο 2015 .
Επίσης συνδυάζουν στα βασικά πακέτα αστικής ευθύνης με την οδική βοήθεια , την κάλυψη από ανασφάλιστο και προσθέτουν προαιρετικά την θραύση κρυστάλλων και τη νομική προστασία.
Μεγαλύτερος ανταγωνισμός υπάρχει στις λεγόμενες online και direct ασφαλίσεις όπου οι προσφορές ποικίλουν τόσο σε εκπτώσεις, όσο και σε προνόμια.
Αν και τα βασικά πακέτα ασφάλισης τιμολογούνται με για 6μηνη διάρκεια, τα τελευταία τρία χρόνια έκαναν την εμφάνισή τους και τιμολογήσεις με 3μήνη διάρκεια των συμβολαίων και πρόσφατα συμβόλαια με μηνιαία διάρκεια ή με ελάχιστο χρόνο ασφάλισης τον ένα μήνα.
Asfalisinet
Αλλά, ωστόσο, δεν φαίνεται να δελεάζουν τους «κασκαντέρ» των ελληνικών δρόμων που ρισκάρουν να κυκλοφορούν ανασφάλιστοι ,με τον αριθμό των ανασφάλιστων οχημάτων να φθάνει και πάλι το 1.000.000.
Ετσι ,στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς αναρωτιούνται αν το φαινόμενο είναι τωρινό και εξαιτίας της κρίσης ή απλά είναι μια γενικευμένη νοοτροπία που κυριαρχεί εδώ και χρόνια και προ κρίσης στους έλληνες οδηγούς.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν η αναφορά ,του προέδρου του Επικουρικού Κεφαλαίου κ Ζορμπά, ότι όταν άλλαξε ο νόμος, πριν τρία χρόνια, για τα ανασφάλιστα και την επιβολή προστίμων για όσους δεν ασφαλίζονται αυξήθηκαν κατά 600.000 τα ασφαλισμένα οχήματα και επειδή δεν λειτούργησε η άμεση εφαρμογή των διασταυρώσεων και των προστίμων όσοι ασφαλιστήκαν από την κατηγορία αυτή δεν ανανέωσαν.
Προ ημερών, το θέμα επανήλθε τόσο από τις ασφαλιστικές εταιρίες όσο και από την πολιτεία με παρουσία σε συνέντευξη τύπου της Γενικής Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων, όπου με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο ενημέρωσαν ότι το σύστημα των διασταυρώσεων είναι ολοκληρωμένο και ανά πάσα στιγμή μπορεί να εφαρμοστεί η αποστολή άμεσα των προστίμων.
Εδώ πρέπει να σημειωθεί ότι το σύστημα των προστίμων και άλλων κυρώσεων από τους ελέγχους της τροχαίας, που φθάνουν τους 500.000 κάθε μήνα, λειτουργεί πάνω από ένα χρόνο περίπου.
Πόσο φθηνά είναι τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου και τι προσφορές κάνουν οι εταιρίες
Ο πόλεμος τιμών που διεξάγεται την τελευταία διετία μεταξύ των ασφαλιστικών εταιριών στην ασφάλιση αυτοκινήτου έχει μειώσει σημαντικά τα ασφάλιστρα στο κλάδο αστικής ευθύνης ( υποχρεωτική ασφάλιση ) κάτι που αντικατοπτρίζεται και στην παραγωγή ασφαλίστρων των ασφαλιστικών εταιριών στον κλάδο ζημιών που κινείται πτωτικά τα τελευταία χρόνια.
Μέσα στο πρώτο τετράμηνο του 2015 ο δείκτης παραγωγής στην αστική ευθύνη οχημάτων ήταν μείον 20,2% και στα χερσαία αυτοκίνητα ( ασφαλιστικές καλύψεις πέρα της αστικής ευθύνης) μείον 15,6%.
Στην αστική ευθύνη ασφάλισης αυτοκινήτου, που είναι και η υποχρεωτική ασφάλιση, οι περισσότερες ασφαλιστικές προσφέρουν ακόμα πιο μειωμένες τιμές και μέσα στο 2015 .
Επίσης συνδυάζουν στα βασικά πακέτα αστικής ευθύνης με την οδική βοήθεια , την κάλυψη από ανασφάλιστο και προσθέτουν προαιρετικά την θραύση κρυστάλλων και τη νομική προστασία.
Μεγαλύτερος ανταγωνισμός υπάρχει στις λεγόμενες online και direct ασφαλίσεις όπου οι προσφορές ποικίλουν τόσο σε εκπτώσεις, όσο και σε προνόμια.
Αν και τα βασικά πακέτα ασφάλισης τιμολογούνται με για 6μηνη διάρκεια, τα τελευταία τρία χρόνια έκαναν την εμφάνισή τους και τιμολογήσεις με 3μήνη διάρκεια των συμβολαίων και πρόσφατα συμβόλαια με μηνιαία διάρκεια ή με ελάχιστο χρόνο ασφάλισης τον ένα μήνα.
Asfalisinet