Ο γνωστός οίκος εσωρούχων Coco de Mer «εξέλιξε» την έννοια της διαφημιστικής καμπάνιας.
Με αφορμή την προώθηση της νέας του συλλογής, δημιούργησε ένα βίντεο με στόχο να εμπλέξει τους καταναλωτές σε μια νέα, απελευθερωμένη συζήτηση γύρω από την ερωτική επιθυμία.
Το φιλμ με τίτλο «Χ» βυθίζει τους θεατές στις βαθύτερες επιθυμίες της ερωτικής φαντασίας μέσα από μια σειρά από εικόνες από κοινές καθημερινές στιγμές που προκαλούν.
«Θέλουμε να ανοίξουμε μια συζήτηση για το τι πραγματικά εμπνέει το μυαλό μας προκειμένου να επιστρέψει στις έννοιες της σεξουαλικής απόλαυσης» εξήγησε η Lucy Litwack, διευθύνουσα σύμβουλος της Coco de Mer. «Στόχος της καμπάνιας είναι η δημιουργία ενός πιο ζωντανού, πιο ερωτικού περιβάλλοντος, που το κοινό μας μπορεί να εξερευνήσει». Ο καλλιτεχνικός διευθυντής της διαφημιστικής εταιρείας, σχολίασε για το εν λόγω βίντεο: «Ανεβάζει τις εμμονές μας και τον ερωτισμό μας σε άλλα επίπεδα. Αντί να σας πουλάμε ένα όνειρο, σας δίνουμε την ευκαιρία να ζήσετε το όνειρο, ενώ βλέπετε την ταινία».
H καμπάνια στηρίζεται σε μελέτες που αναφέρουν ότι ο μέσος άνθρωπος σκέφτεται το σεξ κάθε 6 δευτερόλεπτα. Η ταινία υποστηρίζει πως αυτό το βίντεο θα μας κάνει να το σκεφτόμαστε ακόμη πιο συχνά.
Δες το: