Μπορεί οι γυναίκες να είναι πολύπλοκα όντα, όμως υπάρχουν κάποιες συγκεκριμένες ατάκες που λατρεύουν να ακούν από το στόμα του συντρόφου τους. Νόμιζες πως με ένα «είσαι πολύ όμορφη σήμερα» και «σε θέλω εδώ και τώρα» κατάφερες να την εντυπωσιάσεις; Πλανάσαι πλάνην οικτρά.



Ρωτήσαμε 10 γυναίκες για τις ατάκες που λατρεύουν να ακούν από το άλλο τους μισό, μας απάντησαν και… τόνισαν πως σπανίως έχουν τη χαρά να βρουν κάποιον ικανό να ανταποκριθεί στις προσδοκίες τους αυτές. Αν θέλεις ν μπεις στο μυαλό (και το κρεβάτι) τους δεν έχεις παρά να διαβάσεις όσα μας εκμυστηρεύτηκαν.



Το μόνο σίγουρο; Κάποια από όσα απάντησαν σίγουρα δεν είχαν περάσει ποτέ από το μυαλό σου και μάλλον θα δυσκολευτείς πολύ για να τα ξεστομίσεις!

Γιατί δεν καλείς τις φίλες σου για φαγητό; Απόψε μαγειρεύω.

Όταν είσαι εσύ εδώ είναι σα να μην υπάρχουν άλλες γυναίκες.

Λατρεύω το μυαλό σου.

Κανόνισα διακοπές. Φεύγουμε τη Δευτέρα. (Χωρίς να την έχεις ενημερώσει φυσικά)

Λατρεύω τον τρόπο που το κάνεις αυτό. (Εσύ μόνο ξέρεις τι είναι αυτό που… σου κάνει τόσο καλά)

Μην ασχοληθείς εσύ. Θα τα κανονίσω όλα εγώ.

Φύγε ένα 4ήμερο με τις φίλες σου, αναλαμβάνω τα παιδιά εγώ (Γιατί και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή).

Μην ακούς τη μάνα μου, εσύ έχεις δίκιο.

Πάμε για ένα γρήγορο σεξ εδώ και τώρα.

Απόψε δεν θα πας πουθενά, σε θέλω όλη δική μου.



+1 Πάρε την πιστωτική μου κάρτα και πάρε ό,τι θέλεις (επικίνδυνο, πολύ επικίνδυνο)



Καλό κουράγιο.




 
Top