Μόνο το όνομά της αρκεί για να προξενήσει ρίγη συγκίνησης στους απανταχού λάτρεις των τεσσάρων τροχών. Και ναι, μπορεί να υπάρχουν δεκάδες μοντέλα για να διαλέξεις το αγαπημένο σου, όμως οι άνθρωποι της Porsche (που, προφανώς, κάτι παραπάνω ξέρουν), μετά από πολλή σκέψη και περισυλλογή κατέληξαν σε μόλις πέντε αυτοκίνητα, που θεωρούνται και τα πιο σπάνια στην βαρυφορτωμένη από δόξα και διακρίσεις 86χρονη ιστορία της φίρμας. Μοναδικές «μηχανές πολέμου» (και, φευ, απόλαυσης) που άφησαν ανεξίτηλο στο στίγμα τους στην ιστορία των τεσσάρων τροχών και που «στριμώχτηκαν» σε ένα μοναδικό βίντεο διάρκειας πέντε περίπου λεπτών.

Εν αρχή ην η 964 Turbo S, ένα μοντέλο περιορισμένης παραγωγής που που βασίστηκε στην κλασική 964 Turbo και το οποίο ξεχωρίζει για την εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων και συστημάτων που προέρχονται κατευθείαν από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ένα αυτοκίνητο που έμελλε να παραχθεί σε μόλις 86 κομμάτια.

Εν συνεχεία, είναι η 924 Carrera GTS, η οποία, προφανώς βασίστηκε στην γνωστή 924. Ναι, μολονότι εμφανισιακά δε θυμίζει ακριβώς Porsche, η βαριά αγωνιστική κληρονομιά που κουβαλά το εν λόγω όχημα το καθιστά αυτόματα αντικείμενο του πόθου για κάθε γνήσιο petrolhead.

Έπειτα είναι η περιβόητη 911 GT1, ένα από τα πιο γνωστά αυτοκίνητα με τα οποία συμμετείχε η Porsche στις 24 ώρες του LeMans, το οποίο, μάλιστα, κατασκευάστηκε σε μόλις 21 αντίτυπα.



Επόμενη στη λίστα είναι η 911 SC/RS του 1984, η οποία κατασκευάστηκε σε μόλις 20 κομμάτια, προορισμένα όλα τους για να συμμετάσχουν (κι όμως...) στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally.

Τέλος, στην πρώτη θέση δικαιωματικά βρίσκεται η 356 America Roadster, μια «θεά» που δημιουργήθηκε στη μακρινή δεκαετία του '50 με σκοπό να κυριαρχήσει στους αγώνες ταχύτητας των ΗΠΑ, σηματοδοτώντας παράλληλα την «εισβολή» της Porsche στην τεράστια αμερικανική αγορά. Ένας θρύλος της αυτοκίνησης που παρήχθη σε μόλις 16 κομμάτια.

Περισσότερα ενδιαφέροντα λοιπόν στο βίντεο που ακολουθεί.
 
Top