Το supercar συνδυάζει τον V12 βενζινοκινητήρα των 785 αλόγων


Ούτε και η Lamborghini μπόρεσε τελικά να αντισταθεί στη μαγεία της ηλεκτροκίνησης, παρά το γεγονός ότι κανείς φυσικά δεν περίμενε να ακολουθήσει την πεπατημένη οδό.

Ο ιταλός κατασκευαστής παρουσίασε λοιπόν τη Sián («λάμψη» στην τοπική διάλεκτο της Μπολόνιας), την πρώτη υβριδική Lambo. Μόνο που έγινε υβριδική για ακόμα πιο κτηνώδεις επιδόσεις και όχι για το οικολογικό του πράγματος!




Το supercar συνδυάζει τον V12 βενζινοκινητήρα των 785 αλόγων με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 34 αλόγων, ώστε να χαρίσει στο αμάξι «άμεση απόκριση», μετατρέποντάς το στην πιο δυνατή Lamborghini παραγωγής όλων των εποχών.



Η Sián FKP 37 πιάνει από στάση τα 100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 2,8 δευτερόλεπτα, αγγίζει τελικές της τάξης των 350+ χλμ/ώρα και ντροπιάζει ακόμα και τέρατα όπως η Aventador SVJ με το νέο και πρωτοποριακό σύστημα πρόσφυσης.



Πολλές καινοτομίες δοκίμασε η Lamborghini εδώ και αυτή που ξεχωρίζει είναι ίσως ο τρόπος που το αμάξι αποθηκεύει την ενέργεια. Αντί να βασίζεται σε μπαταρίες ιόντων λιθίου, όπως τα περισσότερα υβριδικά και ηλεκτρικά εκεί έξω, το supercar επιστρατεύει υπερπυκνωτές, οι οποίοι είναι τρεις φορές πιο δυνατοί από μπαταρίες ίδιου βάρους και τρεις φορές πιο ελαφριοί από μπαταρίες ίδιας χωρητικότητας.



Το αποτέλεσμα είναι περιορισμός του βάρους και μεγαλύτερη αποθήκευση ενέργειας. Μια ενέργεια που επιστρέφει κάθε φορά που πατάς το φρένο.



Το μόνο πρόβλημα; Πέρα από την τιμή δηλαδή, που ενώ δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, την περιμένουμε σε αστρονομικά επίπεδα. Ότι και τα 63 κομμάτια έχουν προπουληθεί.



Η Lamborghini έφτιαξε τελικά υβριδικό, μιας και με τις ευρωπαϊκές πιέσεις για χαμηλότερους ρύπους δεν έχει και πολλά περιθώρια. Αν θέλει να κάνει τα αμάξια της ακόμα γρηγορότερα, ο βενζινοκινητήρας δεν μπορεί να είναι πια η μόνη στρατηγική…






 
Top