Ένας πανίσχυρος κινητήρας και η ανοιχτή οροφή κάνουν τη διαφορά.

το Μαρανέλο ετοίμαζαν εδώ και αρκετό καιρό το σχετικό project, σκεπτόμενοι κυρίως τι μπορεί να είναι καλύτερο από το να οδηγείς μία Ferrari. Κατέληξαν σε ένα φαινομενικά εύκολο συμπέρασμα: Το να οδηγείς μία Ferrari χωρίς οροφή. Μάλιστα, μετουσίωσαν τη σκέψη τους σε πράξη, με τη νέα F8 Spider να ενσωματώνει όλα τα χαρακτηριστικά που είχαν κατά νου οι άνθρωποι της Scuderia.



Η F8 Spider είναι σαφώς λιγότερο extreme από την 488 Pista Spider και πιο ορθά θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως μία ανοιχτή εκδοχή της F8 Tributo. Έχει μάλιστα σχεδόν τα ίδια χαρακτηριστικά δηλαδή ιπποδύναμη 720 αλόγων, 770 Nm ροπής και όριο στροφών 8.000 αλλά διαφοροποιείται όσον αφορά το βάρος - είναι κατά 20 κιλά ελαφρύτερη. Τα 0-100 επιτυγχάνονται σε 2,9'' και η τελική της ταχύτητα είναι τα 240 χλμ/ώρα. Η οροφή χρειάζεται μόλις 14 δευτερόλεπτα για να κλείσει και αυτό μπορεί να γίνει ενώ το όχημα κινείται με ταχύτητα μέχρι και με 45 χλμ/ώρα.














Οι επιδόσεις της πλαισιώνονται ακόμη από την ενσωμάτωση καινοτόμων αεροδυναμικών λύσεων στο σώμα του αυτοκινήτου, αποτέλεσμα της εμπειρίας που αποκτήθηκε από τα circuit των αγώνων ταχύτητας στους οποίους δραστηριοποιείται η ιταλική εταιρεία, κάτι που μεταφράζεται στις λειτουργίες του συστήματος Side Slip Angle Control στην έκδοση 6.1. Πέρα από την εμφάνισή της ωστόσο, αδιαμφισβήτητο highlight είναι o V8 κινητήρας της, που είναι η μετεξέλιξη του "Κινητήρα της Χρονιάς" για το 2016 και μία από τις κορυφαίες μηχανές που κατασκεύασε η εταιρεία, τουλάχιστον την τελευταία 20ετία.

H τιμή της Ferrari F8 Spider δεν έχει επισήμως ανακοινωθεί προς το παρόν, ούτε ο αριθμός αντιτύπων που θα κατασκευαστούν, κάτι που όμως αναμένεται να γίνει στο επερχόμενο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

 
Top