Στη συνέντευξη που έδωσε η Ευρυδίκη Βαλαβάνη στο Down Town μίλησε και για τον ρατσισμό που ένιωσε, όταν κάποιοι την έλεγαν “χοντρή” και έκαναν αρνητικά σχόλια για τα κιλά της.

Το hashtag που δημιουργήθηκε για σένα το είδες;

Ποιο; Το Βλαχαβάνη ή το Ευρυφίδι; Εντάξει, γελάω πάρα πολύ. Το καλύτερό μου ήταν όταν με έβαλαν δίπλα στον Γουίνι το Γουρουνάκι και το photoshop με τη Σωσώ από τα Εγκλήματα. Δεν νομίζω ότι το να είσαι βλάχα είναι κάτι κακό. Οι βλάχες ήταν πολύ δυνατές γυναίκες. Είμαι πάρα πολύ πεισματάρα και πολύ δυνατή μέσα μου, οπότε δεν θα αφήσω τίποτα να το γκρεμίσει όλο αυτό. Ξέρω ποια είμαι. Τι Βλαχαβάνη, τι Ευρυφίδι… Δεν μπορεί να είμαστε αρεστοί σε όλους. Δεν με νοιάζει. Πάντως, όλα αυτά κρύβουν ένα ρατσισμό μέσα τους.

Ένιωσες ρατσισμό;

Ναι, όταν με έλεγαν χοντρή και μιλούσαν για τα κιλά μου. Είναι ρατσιστικό για τις γυναίκες που έχουν παραπάνω κιλά.

Είδες ψυχολόγο μετά το Survivor;

Δεν έχω πάει ποτέ. Ούτε πριν από το παιχνίδι ούτε μετά. Με τον ψυχολόγο του Survivor μιλούσαμε αλλά κάναμε ανάλυση για άλλα πράγματα. Η ομάδα μας, σε αντίθεση με τους Μαχητές, δεν πέρασε από ψυχολόγους.

 
Top