Από τις αρχές καλοκαιριού οι φήμες για την πρώτη παράδοση τμήματος στην Ιόνια Οδό, φουντώνουν και σβήνουν, ενθουσιάζουν και απογοητεύουν. Τον Αύγουστο μάλιστα είχε γίνει ένας μικρός μύθος για την παράδοση του πρώτου τμήματος.

Από τότε πέρασαν περίπου 4 μήνες και μετά την περιοδεία Σπίρτζη πριν 2 εβδομάδες τα σενάρια άρχισαν και πάλι. Μάλιστα ήταν τόσο έντονα που μιλούσαν για παράδοση τμήματος ....σήμερα αλλά τελικά άνθρακες ο θησαυρός.

Σήμερα όμως το ypodomes.com έχει έγκυρες πληροφορίες ότι τελικά τα σενάρια θα γίνουν πραγματικότητα την ερχόμενη εβδομάδα καθώς όπως μαθαίνουμε γίνεται μεγάλη προσπάθεια για να παραδοθεί το τμήμα Κουβαράς-Αμφιλοχία μήκους 26χλμ που σε συνδυασμό με το ήδη σε λειτουργία τμήμα Κεφαλόβρυσο-Κουβαράς θα δημιουργήσει ένα ενιαίο τμήμα 59χλμ.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές η λειτουργία του τμήματος Κουβαράς-Αμφιλοχία παίζει μεταξύ 27-29 Δεκεμβρίου και οπωσδήποτε θα είναι το μεγάλο γεγονός της χρονιάς τόσο στην Αιτωλοακαρνανία αλλά και στην Ήπειρο που θα δουν να μικραίνει σιγά-σιγά η χρονοαπόσταση. Η ...καλή είδηση για τους οδηγούς δεν θα είναι μόνο η παράδοση του τμήματος αλλά και η απουσία διοδίων καθώς ο σταθμός διοδίων είναι βορειότερα. Έτσι αυτά τα ταξίδια θα γίνουν χωρίς κόστος, ένα χριστουγεννιάτικο δώρο για τους αυτοκινητιστές.

Μέσα στον Ιανουάριο όμως φαίνεται ότι ολοκληρώνονται και τα έργα στο τμήμα Γαβρολίμνη-Κεφαλόβρυσο μήκους 33χλμ που θα είναι το αμέσως επόμενο τμήμα καθώς μαζί θα λειτουργήσει και ο μετωπικός σταθμός διοδίων της Κλόκοβας (ακριβώς μέτα τη Σήραγγα οδεύοντας προς Ιωάννινα). Τα έργα προχωρούν κάθε μέρα και πιο πολύ και δεν φαίνεται να αργεί πολύ ακόμα η λειτουργία του τμήματος.

ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ
Καλά νέα έχουμε και στο βόρειο τμήμα Πέρδικα-Αβγό καθώς το τμήμα των 50 μέτρων στον Γυμνότοπο παραδόθηκε πριν μία εβδομάδα και σε λίγες μέρες έχει προχωρήσει με εκπληκτικούς ρυθμούς.

Αν τα έργα συνεχίσουν με τέτοιους ρυθμούς, τότε είναι πολύ πιθανό μέσα στον Ιανουάριο να έχουμε ολοκληρώσει και εδώ και να το δούμε να λειτουργεί.

Για τον Μάρτιο θα μείνει το τμήμα Αντίρριο-Κλόκοβα-Γαβρολίμνη και ότι έχει απομείνει από το βόρειο άκρο του αυτοκινητόδρομου ολοκληρώνοντας τα έργα 10 και πλέον ετών.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
 
Top