Τη δική του εκδοχή για το τι συνέβη ανάμεσα στον ίδιο και τη Σοφία Παυλίδου, έδωσε μιλώντας στη Φαίη Σκορδά, ο Μάνος Παπαγιάννης. Υπενθυμίζεται ότι η ηθοποιός τον κατηγορεί για επίθεση και ξυλοδαρμό μέσα στο καμαρίνι της.

Ο ηθοποιός περιέγραψε τι συνέβη, ενώ μίλησε επίσης, για τον Χρήστο Φερεντίνο και την Κάτια Νικολαΐδου.

Όταν η παρουσιάστρια του είπε: «Αυτό που πιστεύω είναι πώς ότι και να σου κάνει ο άλλος είναι ότι δεν αντιδράς με βία. Είναι ανεπίτρεπτο...», ο ηθοποιός, της απάντησε: «Συμφωνώ απόλυτα! Εκεί που διαφωνώ μαζί σου είναι ότι ξεκινάμε την κουβέντα με δεδομένο ότι υπήρξε βία. Μου κάνει τρομερή εντύπωση. Γιατί θεωρούμε δεδομένο ότι υπήρξε βία; Το ότι κάνει κάποιος μήνυση, δε σημαίνει ότι έχει δίκιο».

«Η κυρία Παυλίδου, την οποία ειλικρινά συμπαθώ, δεν έκανε μια κίνηση που έπρεπε να κάνει. Αυτό που λέγεται με την ατάκα, δεν ισχύει. Είναι μια κίνηση που έπρεπε να κάνει. Εγώ νόμιζα ότι έγινε κατά λάθος. Εκεί που άλλαζα, μου λέει ο Σωτήρης Καλυβάτσης "Η Σοφία Παυλίδου αυτή την κίνηση δεν την έκανε επίτηδες". Ανοίγω την πόρτα και φωνάζω στο πάνω όροφο "Βρε Σοφία γιατί δεν έκανες αυτή την κίνηση;". Μου είπε "Δεν μου βγήκε και δεν το έκανα". Υπήρξε μια ένταση και εκατέρωθεν αντεγκλήσεις. Κι εγώ μίλησα άσχημα κι εκείνη μίλησε άσχημα. Ήταν εξαιρετικά εριστική. Εγώ ήμουν κάτω, ξυπόλυτος. Ανέβηκα πάνω να ζητήσω τον λόγο. Άνοιξα έντονα την πόρτα, το παραδέχομαι. Παραβίασα τον χώρο της. Το δέχομαι, λάθος μου κι αυτό», είπε ο Μάνος Παπαγιάννης.

"Μου επιτέθηκε, με χτύπησε στο πρόσωπο πολύ άσχημα και την απώθησα. Αυτό έγινε και τίποτα άλλο. Μετά από τις φωνές, ήρθε ο υπεύθυνος του θεάτρου, ο οποίος τρόμαξε μόλις με είδε. Το επιβεβαιώνουν και τα χαρτιά από το νοσοκομείο. Νιώθω τρομερά αδικημένος. Είμαι το θύμα της ιστορίας. Αμύνθηκα. Αυτή επιτέθηκε σε εμένα. Εάν χτυπούσα τη Σοφία, θα υπήρχε ένα στοιχείο ότι την χτύπησα. Μετά έπεσε πάνω στην καρέκλα, κι εγώ έφυγα. Δεν το έκανα. Δεν χτύπησα άνθρωπο", πρόσθεσε.

Δείτε τα βίντεο από τον ΑΝΤ1:

 
Top