Πώς η Street 750 μεταμορφώθηκε σε μια αγωνιστική κούκλα.

Οι απανταχού customάδες του πλανήτη μας, ανέκαθεν λάτρευαν και κατ' επέκταση «κωλοέφτιαχναν» τις μοτοσυκλέτες της Harley-Davidson.

Κυρίως παλιότερα μοντέλα, καθώς η Street 750 δεν αποτελεί και τόσo σαγηνευτικό γι' αυτούς project.

Μέχρι τη στιγμή που αποφάσισε να ασχοληθεί σοβαρά μαζί της η εταιρεία Number 8 Wire Motorcycles από το Philipsburg της Montana που ειδικεύεται σε τροποποιήσεις και βελτιώσεις δίτροχων, με ιδιαίτερη αδυναμία στις Harley, τις Kawasaki, τις BMW και τις Norton.

Ο αρχιμηχανικός της Number 8, Colin Cornberg ήταν αυτός που ανέλαβε να κάνει αγνώριστη -ή καλύτερα εντυπωσιακότερη- την 750, δίνοντάς της έναν πιο αγωνιστικό τόνο.

«Το πιο δύσκολο κομμάτι ήταν το ντεπόζιτο, που έπρεπε να τροποποιηθεί για να δείχνει καλύτερο και ταυτόχρονα να έχει μια λογική χωρητικότητα σε καύσιμο. Το πιο διασκεδαστικό από την άλλη, ήταν η πίσω ανάρτηση και το υποπλαίσιό της και είμαι πραγματικά ικανοποιημένος από τον τρόπο που τοποθετήθηκαν και λειτουργούν» λέει ο Cornberg.

Ο Cornberg χρησιμοποίησε πάνω στη μοτοσυκλέτα αναρτήσεις από Ducati και πιρούνια από Suzuki GSXR.

Όσον αφορά την εμφάνισή της, δημιουργήθηκαν πολλά μικρά χειροποίητα μέρη από σίδερο, ενώ τα όργανα και οι ενδείξεις αναβαθμίστηκαν με προβολείς και φώτα LED.

 
Top