Μπορεί σήμερα να είναι από τις πιο όμορφες ηθοποιούς της ελληνικής σόουμπιζ αλλά ως παιδί ήταν άσχημη όπως εξομολογήθηκε σε πρόσφατη συνέντευξή της.

Μάλιστα ο πατέρας της την αποκαλούσε «βαρυκόκαλο».. όπως είπε η Κατερίνα Παπουτσάκη.

Με τις γυναίκες τα πας καλά;


Με τις γυναίκες τα πάω πολύ καλά. Δεν βγάζω κανέναν ανταγωνισμό και δεν έχω αισθανθεί ούτε στο χώρο της δουλειάς κάποια κόντρα. Με τους άντρες έχω αισθανθεί πολύ περισσότερο ανταγωνισμό, πιο έντονο, και όχι με τις γυναίκες, όσο περίεργο και αν ακούγεται αυτό. Ακόμη και γυναίκες που αρχικά ήταν επιφυλακτικές κατάλαβαν ότι δεν πουλάω αυτό που λες, αλλά αντιθέτως είμαι μεγάλος καραγκιόζης. Δεν είμαι καθόλου μοιραία γυναίκα. Περισσότερο νταλικέρης είμαι, αν με γνωρίσεις καλύτερα.

Αισθάνθηκες ποτέ άσχημη;

Όταν ήμουν στη σχολή έλεγα ότι δεν θα κάνω ποτέ τηλεόραση. Ένιωθα ότι δεν είχα καθόλου φωτογένεια και εξακολουθώ να το πιστεύω κάποιες στιγμές. Ένιωθα ότι είμαι πιο έντονη, πιο θεατρική. Βέβαια, εξακολουθεί το θέατρο να είναι το αγαπημένο μου. Αλλά άσχημη δεν αισθάνθηκα ποτέ.





Είχες την αυτοπεποίθηση του ωραίου παιδιού;

Σαν παιδάκι νομίζω ότι ήμουν απαρατήρητη. Δεν είχα εισπράξει τον θαυμασμό ούτε μου είχαν πει ποτέ «αχ τι ωραίο κοριτσάκι». Ήμουν ένα κανονικό παιδί, στα όρια του αδιάφορου. Δεν είχα κανένα φλερτ στοπ δημοτικό, ήμουν ατσούμπαλη, δεν είχα καμία γοητεία. Ο μπαμπάς μου με έλεγε βαρυκόκαλο. Επίσης δεν ήμουν καθόλου καλή στα αθλήματα, δεν μου άρεσαν τα ομαδικά αθλήματα, ερχόμουν πάντα τελευταία. Ήξερα ότι δεν ήμουν καλή, οπότε δεν το προσπαθούσα και ιδιαίτερα. Έβλεπα ότι δεν ήμουν καλή και δεν με ενδιέφερε να το προσπαθήσω. Εγώ από μικρή ήξερα ότι ήθελα να γίνω ηθοποιός και ίσως και γι’ αυτό δεν ήθελα να αποδείξω ότι μπορεί να είμαι καλή σε άλλα πράγματα. Όλοι μου έλεγαν τι καλό παιδάκι ήμουν και όχι τι όμορφο.

Πηγή: Down Town
 
Top