ΘΡΗΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ   
Καλημερα θλιψη για τους ιδιοκτητες της Ακαδημιας Σταρ. Τα νουμερα θεαματικοτητος δικαιωσαν το ατερμονο τρολαρισμα που εφαγε στα social media το Un-Talented Show του Epsilon.
Ο γενικος του μεσος ορος ηταν 14.5% (δηλαδη κατω και απο τα ποσοστα της Τατιανας και των "Αποκαλυπτικων") οπου η δηθεν υπερπαραγωγη εφαγε ξυλο απο "Μπρουσκο," "Ελα στη Θεση Μου," "Lucky Room," "Φως στο Τουνελ" απομυθοποιωντας ετσι (κυριως) τη σουπερσταρ Αννα Βισση, αφου πανω της στηριχτηκε η δημοσιοτητα. Αυτος αλλωστε ειναι και ο κινδυνος που καραδοκει στις εμφανισεις των δημοφιλων τραγουδιστων υπο αλλες ιδιοτητες. Προσφατο θυμα, ο Ρεμος που απο ινδαλμα της πιστας, κατεληξε προσφιλες αντικειμενο σατιρας στο Rodeo.
Βεβαια, μπροστα στην αβαν πρεμιερ του σωου, προχθες, που σημειωσε ρεκορ καταψυξης (απο 0.9% μεχρι 1.6%) η χθεσινη πρεμιερα-μαμουθ πηγε καλυτερα. Η τυχη του καθημερινου, απο το κιτσατο σπιτι των εγκλειστων Big Brother-style αλλα και του εβδομαδιαιου live ειναι αγνωστη.
 Αν ομως το Karvelacademy πατωσει, η πρωτη που θα εισπραξει την αποτυχια θα ειναι η Αννα, δικαιωνοντας ετσι τις αντιρρησεις ακομη και των φανατικων της θαυμαστων για την αποφαση της να συμμετασχει σε αγνωστου ταυτοτητος και ποιοτητος τηλεοπτικο προϊον.

ΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΟΥΜΕ ΚΡΙΤΙΚΗ (ΤΗΕ KARVELAS SHOW)
Μετα απο την πλακα και το τρολαρισμα (που τα χαμηλα νουμερα τηλεθεασης δικαιωσαν πληρως) ας βαλουμε μερικες παραμετρους κριτικης σε ενα τηλεοπτικο προϊον του οποιου η αδικαιολογητη υπαρξη εχει μονο δυο αλλοθι: την Αννα Βισση και τον Νικο Καρβελα και μαλιστα οχι απαραιτητα με αυτη τη σειρα. 
Ο τιτλος του talent non-show θα μπορουσε να ειναι Big Brother Without Voice Is Trying to be a Rising Star. Tο ακαταλαβιστικο concept (οι κριτες-φιρμες κρινουν [post mortem] ταλεντα (?) που εχουν ηδη προκριθει για εγκλεισμο σε ενα καταλληλα κιτσάτο σπιτι-ακαδημια) ουσιαστικα μετατρεπει τους κριτές σε δωρεαν VIP συμβουλατορες. Οποιος παιρνει τον ρολο του σοβαρα, πεθαινει. 
Αυτο το καταλαβε πρωτος ο Καρβελας που εμφανεστατα απαξιωσε και αυτοαπαξιωθηκε ενω απλως επιδοθηκε σε σουρεαλιστικο ερωτηματολογιο, εξετασεις ορθογραφιας και διασκεδαστικη επιδειξη ελεγχομενης τρελας. Ηταν και το μονο ψυχαγωγικο στοιχειο μιας καθολικα βαρετης παρελασης αδιαφορων, αταλαντων, φαλτσων wannabes σε ενα θολο οπτικο και ακουστικο τοπιο. Το σκηνικο εμοιαζε σαν καταλοιπο του Bravo Ρουλα, τοσο που περιμενα καποια στιγμη να δω και την Κορομηλα (αν δεν ηταν στα δικαστηρια με το καναλι, πολυ πιθανο.) 
Οι φιλοδοξιες του καναλιου να παρουσιασει "υπερθεαμα" κατεληξαν σε "υποθεαμα" οπου ακομη και η ορχηστρα μπηκε στο... ραφι, πρωτη φορα που βλεπει κανεις τετοια διαταξη μουσικων σε διαταξη εκτελεστικου αποσπασματος. Aπελπιστικα αργο (τεσσερις ωρες!) ερασιτεχνικα φωτισμενο, με αθλιο ηχο και ρυθμο σαλιγκαριου, τοσο αναξιο λογου τεχνικα και αισθητικα, ωστε ο θεατης που θα το ξαναδει, να εχει το "Καρβελα εισαι τρελα" σαν μονο κινητρο. 
Η σουπερσταρ της επιτροπης, η Αννα μας Βισση, προσπαθωντας να κρατησει ψηλα τη δημοτικοτητα της, δεν ειπε τιποτα που να το θυμομαστε σημερα. Η Κατερινα Γκαγκακη ειχε περισσοτερες cojones και τον αερα του "αφεντικου." O Κωστοπουλος ηταν απλως Κωστοπουλος. Η Ναταλια Γερμανου θα επρεπε να φοραει μπλουζακι με το λογοτυπο I'm A Celebrity, Get me Out of Here. Ο εσφιγμενος και τρακαρισμενος παρουσιαστης, καταλληλα ευνουχισμενος απο τη συνηθη αεναη και ανουσια φλυαρια του, νιωθοντας δεος μπροστα στα ιερα τερατα της επιτροπης, εκανε απλως αναγγελιες και αναρωτιοταν "μα τι διάολο, ολοι εδω ειναι ψηλοτεροι απο μενα;" 
Ετσι, ο συντονισμος ηταν μηδεν και η επιτροπη επαιζε μπαλα ανεξελεγκτη και χωρις καμια προκληση. Σιγουρα ο Νικος Αλιαγας δεν εχει να μαθει τιποτα απο αυτον. 
Προβλεψη μου ειναι πως ΜΜΕ και θεατες, θα εστιασουν το ενδιαφερον τους στον ενα και μοναδικο που θα τους δινει ατακες, ετσι που συντομα το προγραμμα να γινει γνωστο ως The Karvelas Show.
Nico Mastorakis
 
Top