Για ενδεχόμενες επιπρόσθετες βιωματικές ποινές για όσους προκαλούν σοβαρά τροχαία έκανε λόγο ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Μαυραγάνης, στην ημερίδα...
για την Οδική Ασφάλεια που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» (Ι.Ο.ΑΣ) σε συνεργασία με τον Σύλλογο Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων (ΣΕΣ) και τελούσε υπό την αιγίδα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Σύμφωνα με τον υφυπουργό, οι βιωματικές αυτές ποινές θα προβλέπουν την κοινωνική εργασία του παραβάτη σε τομείς σχετικούς με τα τροχαία ατυχήματα (π.χ. νοσοκομεία), ώστε να αντιλαμβάνεται με βιωματικό τρόπο τις συνέπειες της παραβατικής του συμπεριφοράς.
Στον χαιρετισμό του, ο υφυπουργός τόνισε ακόμη ότι το ζήτημα της μείωσης, εί δυνατόν και εξάλειψης, των σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων, χρειάζεται ολιστική αντιμετώπιση σε όλα τα επίπεδα, από την παιδεία μέχρι τις ποινές. Παράλληλα, επεσήμανε πως θα πρέπει να υπάρξει σύμπραξη μεταξύ πολιτείας και κοινωνίας, μέσω των φορέων που επιτελούν, εδώ και χρόνια, κοινωνικό έργο στον τομέα αυτό, όπως είναι και το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ) «Πάνος Μυλωνάς».
Ενδεικτικά, ο κ. Μαυραγάνης έθεσε ως μείζονος σημασίας ζήτημα την οδηγική παιδεία, αναφέροντας ότι το υπουργείο έχει ήδη κινηθεί προς αυτήν την κατεύθυνση με την λειτουργεία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-drive academy, μέσω της οποίας άνθρωποι μικρής και μεγαλύτερης ηλικίας μπορούν να ενημερώνονται και να εκπαιδεύονται με διαδραστικό τρόπο για θέματα οδικής συμπεριφοράς.
Τέλος, ο υφυπουργός Μεταφορών αναφέρθηκε και στο ζήτημα έλλειψης καμερών σε πολλούς αυτοκινητοδρόμους, σημειώνοντας ότι ενδεχόμενη λειτουργεία αυτών θα συνέβαλε στην αποτροπή πολλών παραβάσεων, ενώ κάλεσε τους παραχωρησιούχους να συνδράμουν προς αυτήν την κατεύθυνση.
ΠΗΓΗ
για την Οδική Ασφάλεια που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» (Ι.Ο.ΑΣ) σε συνεργασία με τον Σύλλογο Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων (ΣΕΣ) και τελούσε υπό την αιγίδα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Σύμφωνα με τον υφυπουργό, οι βιωματικές αυτές ποινές θα προβλέπουν την κοινωνική εργασία του παραβάτη σε τομείς σχετικούς με τα τροχαία ατυχήματα (π.χ. νοσοκομεία), ώστε να αντιλαμβάνεται με βιωματικό τρόπο τις συνέπειες της παραβατικής του συμπεριφοράς.
Στον χαιρετισμό του, ο υφυπουργός τόνισε ακόμη ότι το ζήτημα της μείωσης, εί δυνατόν και εξάλειψης, των σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων, χρειάζεται ολιστική αντιμετώπιση σε όλα τα επίπεδα, από την παιδεία μέχρι τις ποινές. Παράλληλα, επεσήμανε πως θα πρέπει να υπάρξει σύμπραξη μεταξύ πολιτείας και κοινωνίας, μέσω των φορέων που επιτελούν, εδώ και χρόνια, κοινωνικό έργο στον τομέα αυτό, όπως είναι και το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ) «Πάνος Μυλωνάς».
Ενδεικτικά, ο κ. Μαυραγάνης έθεσε ως μείζονος σημασίας ζήτημα την οδηγική παιδεία, αναφέροντας ότι το υπουργείο έχει ήδη κινηθεί προς αυτήν την κατεύθυνση με την λειτουργεία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-drive academy, μέσω της οποίας άνθρωποι μικρής και μεγαλύτερης ηλικίας μπορούν να ενημερώνονται και να εκπαιδεύονται με διαδραστικό τρόπο για θέματα οδικής συμπεριφοράς.
Τέλος, ο υφυπουργός Μεταφορών αναφέρθηκε και στο ζήτημα έλλειψης καμερών σε πολλούς αυτοκινητοδρόμους, σημειώνοντας ότι ενδεχόμενη λειτουργεία αυτών θα συνέβαλε στην αποτροπή πολλών παραβάσεων, ενώ κάλεσε τους παραχωρησιούχους να συνδράμουν προς αυτήν την κατεύθυνση.
ΠΗΓΗ