Πάνω από 2.250 υποθέσεις είχαν υποβληθεί μέχρι και τις 30 Μαρτίου στην ηλεκτρονική πλατφόρμα http://ift.tt/2kY0YyT που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της καταγραφής των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι πολίτες στην καθημερινότητά τους και κυρίως στην επαφή με τις κρατικές δομές.
Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ενδεικτικά ότι "πλέον, κατόπιν συνεννόησης με το υπουργείο Υγείας, όλα τα φαρμακεία των δημόσιων νοσοκομείων είναι υποχρεωμένα να χορηγούν σκευάσματα στους δικαιούχους ασθενείς που διαθέτουν ηλεκτρονική συνταγογράφηση, ανεξάρτητα από το νοσηλευτικό ίδρυμα που εκδόθηκαν".
Μεταφέρθηκαν ακόμη στο ίδιο υπουργείο, σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι δεκάδες παραινέσεις που δεχθήκε η πλατφόρμα αναφορικά με την ελλιπή εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου. Κατόπιν τούτου, εκδόθηκε από τον αρμόδιο υπουργό Υγείας αναλυτική σχετική εγκύκλιος για την τήρηση του μέτρου.
Επίσης, μετά από σχετική αναφορά που έγινε από πολίτη ότι σε ταμείο υποκαταστήματος εξυπηρέτησης καταναλωτών της Ε.ΥΔ.Α.Π. δεν υπήρχε συσκευή POS για πληρωμή λογαριασμών με χρεωστική κάρτα, η εταιρεία φρόντισε να τοποθετήσει άμεσα μηχάνημα όχι μόνο στο συγκεκριμένο ταμείο, αλλά και σε όλα όσα διαπιστώθηκαν ελλείψεις, όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση.
Παράλληλα επισπεύθηκε η έκδοση Φ.Ε.Κ. για τη διεκπεραίωση μιας σειράς ζητημάτων που απαιτούσαν την υπογραφή αρμοδίων παραγόντων (όπως για παράδειγμα η παροχή εξουσιοδότησης στις κατά τόπους Γενικές Διευθύνσεις Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος προκειμένου να υπογράψουν τις άδειες χειριστών μηχανημάτων έργου).
"Αυτή την περίοδο εντατικοποιείται η συνεργασία μας με το σύνολο των υπουργείων, ούτως ώστε να οδηγούμαστε το ταχύτερο δυνατό στην αρτιότερη διευθέτηση των υποθέσεων που υποβάλλονται στην πλατφόρμα. Η προσπάθεια της Ομάδας Καθημερινότητας να βρίσκεται δίπλα στον πολίτη συνεχίζεται", καταλήγει η ανακοίνωση.
πηγη Ε.Ε.Α
Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ενδεικτικά ότι "πλέον, κατόπιν συνεννόησης με το υπουργείο Υγείας, όλα τα φαρμακεία των δημόσιων νοσοκομείων είναι υποχρεωμένα να χορηγούν σκευάσματα στους δικαιούχους ασθενείς που διαθέτουν ηλεκτρονική συνταγογράφηση, ανεξάρτητα από το νοσηλευτικό ίδρυμα που εκδόθηκαν".
Μεταφέρθηκαν ακόμη στο ίδιο υπουργείο, σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι δεκάδες παραινέσεις που δεχθήκε η πλατφόρμα αναφορικά με την ελλιπή εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου. Κατόπιν τούτου, εκδόθηκε από τον αρμόδιο υπουργό Υγείας αναλυτική σχετική εγκύκλιος για την τήρηση του μέτρου.
Επίσης, μετά από σχετική αναφορά που έγινε από πολίτη ότι σε ταμείο υποκαταστήματος εξυπηρέτησης καταναλωτών της Ε.ΥΔ.Α.Π. δεν υπήρχε συσκευή POS για πληρωμή λογαριασμών με χρεωστική κάρτα, η εταιρεία φρόντισε να τοποθετήσει άμεσα μηχάνημα όχι μόνο στο συγκεκριμένο ταμείο, αλλά και σε όλα όσα διαπιστώθηκαν ελλείψεις, όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση.
Παράλληλα επισπεύθηκε η έκδοση Φ.Ε.Κ. για τη διεκπεραίωση μιας σειράς ζητημάτων που απαιτούσαν την υπογραφή αρμοδίων παραγόντων (όπως για παράδειγμα η παροχή εξουσιοδότησης στις κατά τόπους Γενικές Διευθύνσεις Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος προκειμένου να υπογράψουν τις άδειες χειριστών μηχανημάτων έργου).
"Αυτή την περίοδο εντατικοποιείται η συνεργασία μας με το σύνολο των υπουργείων, ούτως ώστε να οδηγούμαστε το ταχύτερο δυνατό στην αρτιότερη διευθέτηση των υποθέσεων που υποβάλλονται στην πλατφόρμα. Η προσπάθεια της Ομάδας Καθημερινότητας να βρίσκεται δίπλα στον πολίτη συνεχίζεται", καταλήγει η ανακοίνωση.
πηγη Ε.Ε.Α