Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου μίλησε με έντονο παράπονο στην κάμερα του «Πρω1νό» για όσα είχε ακούσει από δημοσιογράφους το διάστημα πριν μείνει έγκυος.

Συγκεκριμένα, είχε αγωθεί όπως δήλωσε καθώς δεν περίμενε πως μπορεί να μείνει έγκυος, μετά από όλα όσα είχε ακούσει κατά καιρούς. Το θετικό είναι πως η ηθοποιός βρίσκεται ήδη στον 7ο μήνα της εγκυμοσύνης της και σε λίγους μήνες θα κρατά στην αγκαλιά της την κορούλα της.
Αναλυτικά, η Πηνελόπη Αναστασοπούλου ανέφερε: «Οι δημοσιογράφοι έχουν ένα κακό συνήθειο να ρωτούν μια γυναίκα μετά τα 30κάτι, πότε θα παντρευτεί και θα κάνει παιδιά. Αυτό κατά τη γνώμη μου είναι λίγο εγκληματικό γιατί μια γυναίκα μπορεί να μην μπορεί να κάνει παιδιά. Εγώ μπορούσα τελικά, αλλά είχα την αίσθηση ότι δυσκολευόμουνα, γιατί το είχα καιρό στο μυαλό και δεν μου προέκυπτε όσο σύντομα ήθελα εγώ να μου συμβεί. Και κάθε φορά που με ρωτούσαν με αγχώνανε. Και ένιωθα ότι “μήπως έχει αργήσει; Γιατί με ρωτάνε; Μήπως εγώ τελικά είμαι λίγο πιο ιδιαίτερη απ΄ όσο θα έπρεπε;”»

Λίγο πριν γίνει για πρώτη φορά μαμά, η ηθοποιός ντύθηκε νυφούλα με όλους όσους την είδαν να σχολιάζουν πόσο της πάει. Έχει παντρευτεί όμως με τον Φώτη Μπερνάντο; «Αυτό είναι προσωπικό. Το έχω πει πολλές φορές, να μην γίνομαι γραφική. Αυτό αφορά μόνο εμένα και τον Φώτη. Κανέναν άλλον!», επεσήμανε. 

 
Top