Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοχοι ηλεκτρικών αυτοκινήτων (EVs) είναι η εύρεση σταθμών φόρτισης των οχημάτων τους όταν φεύγουν από το σπίτι τους.
Στη Βρετανία αναζητούν τρόπους ασύρματης φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων σε ορισμένους κεντρικούς αυτοκινητόδρομους της χώρας.
Η κυβέρνηση ελπίζει ότι η νέα τεχνολογία θα ενθαρρύνει περισσότερους οδηγούς να στραφούν στα ηλεκτρικά ή στα υβριδικά αυτοκίνητα. Οι πρώτες δοκιμές του συστήματος Dynamic Wireless Power Transfer θα ξεκινήσουν στα τέλη του έτους κατόπιν μιας διαγωνιστικής διαδικασίας για την επιλογή αναδόχου.
Οι δοκιμές θα περιλαμβάνουν την εγκατάσταση του ασύρματου συστήματος στα οχήματα και τον έλεγχο του κεντρικού εξοπλισμού, ο οποίος θα είναι εγκατεστημένος κάτω από το οδόστρωμα.
Ο υπουργός Μεταφορών της Βρετανίας, Άντριου Τζόουνς δήλωσε ότι “η δυνατότητα επαναφόρτισης οχημάτων χαμηλών εκπομπών παρέχει μεγάλες δυνατότητες. Η κυβέρνηση ήδη διαθέτει 550 εκατ. δολάρια την επόμενη πενταετία για να διατηρήσει τη Βρετανία στην πρώτη γραμμή αυτής της τεχνολογίας και με στόχο να δημιουργήσει θέσεις εργασίας και αναπτυξιακές τάσεις στον κλάδο.”
Οι πιλοτικές δοκιμές θα διαρκέσουν περίπου 18 μήνες και ανάλογα με τα αποτελέσματα θα τις διαδεχθούν δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες, δηλαδή στο δρόμο.
Παράλληλα με τη διερεύνηση των δυνατοτήτων της ασύρματης ενέργειας, η Highways England δεσμεύεται να εγκαταστήσει σταθμούς φόρτισης ανά 40 χιλιόμετρα στο δίκτυο των εθνικών οδών.
Οι πωλήσεις ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων στη Βρετανία καταγράφουν άνοδο με περισσότερα από 9.000 οχήματα κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους και αύξηση 366% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2014.
Το ένα τέταρτο των εκπομπών ρύπων στη Βρετανία προέρχεται από τον τομέα των Μεταφορών και η ασύρματη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων αναμένεται να συμβάλλει στη διάδοση της ηλεκτροκίνησης και την επίτευξη του στόχου μείωσης των συνολικών εκπομπών ρύπων κατά 80% έως το 2050.
econews
Στη Βρετανία αναζητούν τρόπους ασύρματης φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων σε ορισμένους κεντρικούς αυτοκινητόδρομους της χώρας.
Η κυβέρνηση ελπίζει ότι η νέα τεχνολογία θα ενθαρρύνει περισσότερους οδηγούς να στραφούν στα ηλεκτρικά ή στα υβριδικά αυτοκίνητα. Οι πρώτες δοκιμές του συστήματος Dynamic Wireless Power Transfer θα ξεκινήσουν στα τέλη του έτους κατόπιν μιας διαγωνιστικής διαδικασίας για την επιλογή αναδόχου.
Οι δοκιμές θα περιλαμβάνουν την εγκατάσταση του ασύρματου συστήματος στα οχήματα και τον έλεγχο του κεντρικού εξοπλισμού, ο οποίος θα είναι εγκατεστημένος κάτω από το οδόστρωμα.
Ο υπουργός Μεταφορών της Βρετανίας, Άντριου Τζόουνς δήλωσε ότι “η δυνατότητα επαναφόρτισης οχημάτων χαμηλών εκπομπών παρέχει μεγάλες δυνατότητες. Η κυβέρνηση ήδη διαθέτει 550 εκατ. δολάρια την επόμενη πενταετία για να διατηρήσει τη Βρετανία στην πρώτη γραμμή αυτής της τεχνολογίας και με στόχο να δημιουργήσει θέσεις εργασίας και αναπτυξιακές τάσεις στον κλάδο.”
Οι πιλοτικές δοκιμές θα διαρκέσουν περίπου 18 μήνες και ανάλογα με τα αποτελέσματα θα τις διαδεχθούν δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες, δηλαδή στο δρόμο.
Παράλληλα με τη διερεύνηση των δυνατοτήτων της ασύρματης ενέργειας, η Highways England δεσμεύεται να εγκαταστήσει σταθμούς φόρτισης ανά 40 χιλιόμετρα στο δίκτυο των εθνικών οδών.
Οι πωλήσεις ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων στη Βρετανία καταγράφουν άνοδο με περισσότερα από 9.000 οχήματα κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους και αύξηση 366% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2014.
Το ένα τέταρτο των εκπομπών ρύπων στη Βρετανία προέρχεται από τον τομέα των Μεταφορών και η ασύρματη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων αναμένεται να συμβάλλει στη διάδοση της ηλεκτροκίνησης και την επίτευξη του στόχου μείωσης των συνολικών εκπομπών ρύπων κατά 80% έως το 2050.
econews