Μπορεί να ζήσαμε πολύ δύσκολες στιγμές για σχεδόν 1 μήνα και να είδαμε τα εργοτάξια να κλείνουν το ένα πίσω από το άλλο, όμως η Ιόνια Οδός όπως μαθαίνει το ypodomes.com πρακτικά δεν σταμάτησε ποτέ να κατασκευάζεται.

Μειώνοντας ρυθμούς και σταματώντας αρκετά εργοτάξια δόθηκε η εντύπωση πως το έργο σταμάτησε όμως επί της ουσίας όπως αναφέρει πηγή μέσα από την κοινοπραξία  εργασίες πραγματοποιούνταν έστω και με πολύ μειωμένους ρυθμούς.

Η εικόνα που παρουσιάζει πλέον το έργο φάνηκε και από το βίντεο που δημοσίευσε εχθές η εταιρεία παραχώρησης. Τα έργα είναι πολύ προχωρημένα, η Σήραγγα Κλόκοβας καθημερινά διανοίγεται και ένα μετά το άλλο τα προβλήματα λύνονται.

Πρόσφατα στην κοινοπραξία κατασκευής παραδόθηκε η έκταση στο Στρατόπεδο Αβγού στο βόρειο άκρο του αυτοκινητόδρομου. Αυτό ήταν ένα από τα μεγάλα θέματα που απασχολούσαν εδώ και χρόνια τόσο τους κατασκευαστές όσο και το Υπουργείο Υποδομών.

Σε καλό δρόμο είναι και οι εναπομείνασες απαλλοτριώσεις στον άξονα καθώς οι εκτάσεις που παραδίδονται προς κατασκευή είναι πλέον καθημερινές μειώνοντας τα προβλήματα του έργου.

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ
Με το έργο να έχει φτάσει το 60% η Κ/Ξ της Ιόνιας Οδού έχει ζητήσει επίσημα παράταση 1 έτους και ολοκλήρωση στο τέλος Δεκεμβρίου 2016 για όλο τον άξονα εκτός από τη Σήραγγα Κλόκοβας που η ζητούμενη παράταση την στέλνει για ολοκλήρωση τον Αύγουστο του 2017.

Προς το παρόν δεν έχει ξεκινήσει οι διαιτησία για το συγκεκριμένη θέμα με το Υπουργείο να αναμένει τις αποφάσεις για να μπορέσει να τις εφαρμόσει. Πάντως σύμφωνα με όλα τα στοιχεία η παράταση δεν αναμένεται να μειωθεί ιδιαίτερα ειδικά στην περίπτωση της Κλόκοβας καθώς η διάνοιξη της Σήραγγας απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή καθώς πραγματοποιείται με ανατινάξεις και όχι με Μετροπόντικα, πράγμα που σημαίνει πως η χρονική διάρκεια θα είναι με αυστηρές προθεσμίες.

Σε κάθε περίπτωση τα τέλη του 2016 είναι η ακραία περίπτωση για τη λειτουργία όλης της Ιόνιας Οδού (πάντα εξαιρούμενης της Σήραγγας Κλόκοβας).

TMHMATIKH ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Προς το παρόν δεν έχει συμφωνηθεί κάτι μεταξύ Υποδομών-Ιόνιας Οδού για τη λειτουργία τμημάτων όμως η πρόοδος στο τμήμα Μεσολόγγι-Αμφιλοχία είναι εμφανώς πολύ πιο προχωρημένη από τα υπόλοιπα τμήματα.

Ωστόσο η διαιτησία προφανώς θα δώσει λύση και σε αυτό το ζήτημα και έτσι δεν αποκλείεται από τα τέλη του έτους να δούμε να ωριμάζουν κατασκευαστικά και άλλα τμήματα και να παίρνουν θέση για λειτουργία.
 
Top