Καλησπέρα γυναίκα!
Σε εσένα μιλώ, σε εσένα που δεν μπορείς να δεχτείς αυτό που είμαι, που έχεις πάρει ένα τσουβάλι και τοποθετείς μέσα σε αυτό όλους τους άντρες που γνώρισες αλλά και όλους όσους δεν ξέρεις.

Σε εσένα που δεν αντέχεις την διαφορετικότητα και την κατηγορείς με περίσσια ευκολία.
Σε εσένα κορίτσι μου μιλώ που με βάζεις στην ζυγαριά, που με συγκρίνεις με τον εαυτό σου και που με λες αλλιώτικο από εσένα, λες και είναι κάτι κακό το να είσαι αλλιώτικος.

Ποιος είμαι;
Ένας άντρας είμαι.
Είμαι απλά ένας άντρας.
Μην ψάξεις πως με λένε, άλλωστε καμία σημασία δεν έχει το όνομα μου για σένα. Φτάνει που είμαι ένας άντρας και όπως και αν με λένε για εσένα είναι το ίδιο. “Όλοι ίδιοι είμαστε”, έτσι θες να πιστεύεις, αυτό σε βολεύει και εγώ δεν σκοπεύω να στο χαλάσω αφού επιμένεις.
Μην περιμένεις όμως να συμφωνήσω μαζί σου, μην περιμένεις να δεχτώ τα λόγια σου. Γιατί εδώ κάνεις ένα τεράστιο λάθος.

Άκουσε με λοιπόν.
Αν αντέχεις να δεχτείς και την δική μου άποψη, άκου με!

Πόσο λάθος κάνεις!
Πόσο μεγάλο λάθος κάνεις κάθε φορά που μιλάς για μένα, πόσο έξω πέφτεις με όλα αυτά που πιστεύεις για μένα.
Πόσο άλλου τελικά είσαι και πόσο μακριά νυχτωμένη.
Δεν είμαι αυτό που θες να παρουσιάσεις, δεν είμαι αυτό το έκτρωμα που διαδίδεις από δω και από εκεί. Καμία σχέση δεν έχω με το δικέφαλο τέρας, με το δικέφαλο πράγμα, με το δικέφαλο ζώο που θες να με παρουσιάζεις.
Δικέφαλο, ναι!
Ξέρω τι λέω και ξέρεις και εσύ…
Αυτό δεν λες;
“Ο άνδρας έχει δυο κεφάλια που και τα δύο είναι άδεια”, λες.
“Ο άνδρας έχει δυο κεφάλια και σκέφτεται με το κάτω”, λες.
Τι λες κορίτσι μου;

Ναι, είμαι διαφορετικός από εσένα, θα συμφωνώ μαζί σου.
Όμως δεν είναι κακό να είσαι διαφορετικός, το αντίθετο!
Ναι, έχουμε διαφορές εγώ και εσύ, ευτυχώς δηλαδή.
Ευτυχώς που δεν σου αρέσει το ποδόσφαιρο, ευτυχώς παναγία μου που δεν γουστάρω τα βερνίκια και τα ψηλοτάκουνα γοβάκια.
Ευτυχώς έχουμε διαφορετικά ρούχα, γιατί ούτε τα δικά μου θα σου πήγαιναν, ούτε τα δικά σου σε? μένα. Δεν θα ήθελα να ζω σε ένα ροζ κόσμο, ούτε εσύ σε έναν σκούρο.
Ευτυχώς έχουμε άλλα ενδιαφέροντα και άλλο τρόπο σκέψης. Έχουμε άλλη οπτική, διαφορετικό εσωτερικό κόσμο και άλλη ψυχοσύνθεση.
Ευτυχώς είμαι διαφορετικός, αλλιώς θα βαριόμασταν και οι δυο την ζωή μας. Αλλιώς όλα θα ήταν μονότονα και προβλέψιμα.

Ναι!
Είμαι αλλιώτικος από σένα, όμως αυτή είναι η γοητεία μου. Αυτό είναι που με κάνει να σου αρέσω κάποιες φορές και εσύ σε? μένα.
Ναι σου λέω, είμαι αλλιώτικος και προσπαθώ να κρύψω τον πόνο και τις αδυναμίες μου, να κάνω τον σκληρό και τον δυνατό για να σου δείξω ότι είμαι άντρας γιατί έτσι με έχουνε μάθει.
Ναι, μιλώ λιγότερο από εσένα, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι νιώθω λιγότερα.
Ναι, εκφράζω τα συναισθήματα μου πιο δύσκολα, αυτό δεν πάει να πει ότι δεν έχω συναισθήματα.
Ναι, είμαι λίγο ατσούμπαλος κάποιες φορές και λίγο απότομος, όμως αυτή είναι η φύση μου.
Ναι, είμαι και κάπως μπουνταλάς με τους τρόπους μου, αλλά είπαμε, άντρας είμαι.
Ναι, φωνάζω λίγο παραπάνω από ότι πρέπει σε κάποιες περιπτώσεις, μα έτσι είναι η φωνή μου, είναι λίγο πιο βαριά από την δική σου.
Ναι, δεν καταλαβαίνω πως είναι όταν γέννας,όταν είσαι αδιάθετη, όταν οι ορμόνες σου έχουν τρελαθεί, όμως πως θες να καταλάβω κάτι που δεν ξέρω πως είναι;
Ναι, σκέφτομαι λίγο ευθεία και όχι τετράγωνα όπως εσύ, μα δεν γίνεται να αλλάξω το μυαλό μου, αυτό έχω!
Ναι, δεν κλαίω τόσο συχνά, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι είμαι αναίσθητος ή ότι και εγώ δεν κλαίω.
Ναι, το ξέρω ότι δεν είμαι τέλειος και ότι κάνω λάθη, μα ξέρω να τα παραδέχομαι και δεν διεκδικώ τίτλους τελειότητας ούτε και το αλάθητο του πάπα.
Ναι, αγαπώ λίγο αλλιώτικα από σένα, όμως και εγώ αγαπώ και ξέρω τι σημαίνει.
Ναι, έχω και εγώ όνειρα και μην αμφιβάλεις για αυτό, έχω και εγώ επιθυμίες, έχω και εγώ ανάγκη από κατανόηση, τρυφερότητα, ασφάλεια και φροντίδα.

Ναι κορίτσι μου, θαυμάζω πολλές φορές μια άλλη όμορφη γυναίκα έκτος από την δική μου, όμως και εσύ το κάνεις, ας μην κοροϊδευόμαστε. Είναι εντελώς φυσιολογικό και ανθρώπινο ανεξάρτητα από το τι φύλλο είσαι.
Ναι σου λέω, παρασύρομαι πιο εύκολα από τα πάθη μου και υποκύπτω σε πειρασμούς πολλές φορές, όμως αγάπη μου μη μου κάνεις την αγία και με εσένα συμβαίνει κάποιες φορές και εσύ μου κουνάς την ουρά σου, δεν το κάνω μόνος μου.
Ναι, έχω μεγαλώσει με λίγο αλλιώτικες αρχές που εσύ τις λες φαλλοκρατικές, μα σου διαφεύγει μια λεπτομέρεια, ότι μια γυναίκα μου τις έδωσε, η μάνα μου! Και αν τις βρίσκεις λάθος, φρόντισε να μεγαλώσεις τουλάχιστον εσύ καλύτερα τους δικού σου γιούς.
Ναι το ξέρω, έχουμε και μαλάκες ανάμεσα μας και μάλιστα αρκετούς, όμως μην περιμένεις να δεχτώ ότι όλοι είμαστε τέτοιοι, ότι όλοι είμαστε ίδιοι, δεν είμαστε! Όπως δεν είσαι και εσύ ίδια με όλες τις άλλες.

Ας συνοψίσουμε λοιπόν.
Είμαι αλλιώτικος, όμως δεν είμαι τέρας δικέφαλο.
Ξέρω να αγαπώ, να ερωτεύομαι, να εκτιμώ και να σέβομαι. αρκεί να μου το βγάλεις. Νιώθω και εγώ, έχω και εγώ ευαισθησίες και ανάγκες. Έχω άλλη λογική, άλλο γενετικό υλικό, άλλο τρόπο και άλλη φύση. Όμως ούτε κατώτερος σου, ούτε ανώτερος σου είμαι, απλά είμαι διαφορετικός.
Είμαι απλά ένας άνθρωπος, με τα πάθη μου και τα ελαττώματα μου.
Είμαι απλά ένας άντρας, με τα καλά και τα κακά μου, τα λάθη και τα σωστά μου, τις διαφορές μου και τα αλλιώτικα μου.

Γράφει ο Γιώργος Καραγεώργος


http://www.loveletters.gr


Χαρίστε μας απλόχερα το ‘’Like” σας και θα σας ανταμείψουμε με τα καλύτερα άρθρα ανά τον κόσμο! Ευχαριστούμε για την υποστήριξη!
 
Top